středa 8. srpna 2012

Nábřeží keramiky a skla

 Přeji hezký středeční den. Sestřenka mi poslala zajímavou pozvánku. Já se bohužel nemohu jet podívat, zrovna tento termín u nás pořádáme hasičskou soutěž. Ale třeba některou z vás pozvánka zaujme.


NÁBŘEŽÍ KERAMIKY A SKLA 
Tylovo nábřeží - 18. srpna 2012 , 10 - 18 hodin
Na Tylově nábřeží proběhne VII. ročník svátku keramiky a skla. I tentokrát budou moci návštěvníci prohlížet a nakupovat výrobky sklářských a hrnčířských řemeslníků z celé republiky a také obdivovat předvádění tradičních řemeslných technik. To vše za stylového hudebního doprovodu.
Hradecká kulturní a vzdělávací společnost, s.r.o., Československé armády 300, Hradec Králové, tel. 495 513 966
www.adalbertinum.cz


 (použitý úryvek a fotografie kopírovány z netu)

 Já bych tak jeláááááá. Já to budu muset nějak vymyslet. Tak se třeba potkáme.

Hezký den ... Věra


8 komentářů:

  1. Já bych vyrazila.nebýt to tak daleko:-)To by se zas utrácelo:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško ,
    díky za tip ,možná se tam také vypravím ;-)
    Jen jsme nenašla OD DO se akce koná ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, zkusím zjistit čas. Už jsem psala sestřence, která bydlí v HK. Tak se mi snad ozve ... Věra

      Vymazat
  3. Věru, díky za typ. Máme to kousek, tak možná...
    Pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, na nás je to daleko :( my jezdíme na hrnčířské trhy do Kostelce nad Černými lesy. Krásný den Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tam by se mě určitě moc moc líbilo :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, díky za skvělý typ. Do Hradce je to od nás kousek a navíc já ho miluju a moc a moc se mi po něm stýská ... áááááchjo. Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, super tip;-), škoda, že u nás letos nepřipadá v úvahu - jednak se bude slavit můj svátek (tak u toho bych asi omluvenku nedostala:-))a jednak nezbývají penízky a musím "sekat latinu", protože "nutně potřebuju" nový kočárek, do kterýho jsem se zamilovala a který (bohužel:-() nepatří k nejlevnějším:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.