sobota 18. srpna 2012

Hotovóóóó ....

Krásný letní víkend vám všem. Nemůžu dnes nějak zabrat a tak jsem si řekla, že se zkusím unavit koukáním na monitor. Asi jsem trochu nervozní ... dnes u nás pořádáme hasičskou soutěž a mě se v hlavě honí tolik myšlenek. Nezapomněli jsme na něco, máme dost pití, jídla, sladkostí pro děti ... ??? Hlavně ať už je to za námi a všechno OK. Manžel už chrupe, ale ráno opět nebude moc dospat a jako každý rok bude od 5 vzhůru a v 6 vyrazí na hřiště, aby doladil poslední detaily příprav.
A kolikátého dnes vlastně máme. Ano ano 18. srpna - a tak vy, které sledujete můj blog jistě víte, že jsem přijala výzvu na uháčkování 3 kabelek. A mohu hrdě oznámit ... hotovóóóó, termín splněn.

A tady je máme všechny tři - pro tři sestry
Opět jsem háčkovala podle skvělého návodu Leničky .
Tyto dvě jsou pro šestiletá dvojčata a liší se pouze v detailech. To aby se holky nehádaly, která je které ...
A třetí je pro jedenáctiletou slečnu
Tak snad se budou líbit ....
 Ale teď nechci kabelky chvíli vidět. Mám v hlavě spoustu jiných věcí a několik kostlivců k dodělání.

Děkuji vám za vaši přízeň a milé komentíky. A omlouvám se, že trochu zanedbávám návštěvy u vás, ale přípravy a organizace soutěže nám zabere spousty času.

Mějte krásný víkend ... Věra

16 komentářů:

  1. Ty jsi šikulka :-)))a hned třikrát.....ani nevím, zda by mne to bavilo. Pokud bych mohla nějak pomoci s organizací podzimní výměny, tak mi písni a ráda přiložím ruku či PC k společnému dílu. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, krásné kabelky určitě se budou holčičkám líbit. Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věruško, hezky barevné,sladěné a určitě se budou líbit. Perfektní. Sluníčkový víkend, vše v klidu a pohodě při hasičském klání vám všem. Jarmila.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Věruško, kabelky jsou krásné, určitě udělají radost. Držím pěsti ať hasičská soutěž dobře dopadne. Simona.

    OdpovědětVymazat
  5. Kabelky jsou krásné-nádherně barevné :)..Také máme doma 2 ve stejném tvaru :)
    Pěkný den Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, kabelky jsou krásné, úžasně barevné! Úplně jsi mě navnadila, jdu uháčkovat holkám ( a to mám tolik věcí rozdělaných!) Přeju, ať se vám soutěž vydaří! Adriana

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Věruško, kabelky jsou nádherné!! AŤ se soutěž vydaří a hlůavně, ať vám přeje počasí!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Věruško...téééda, ty jsi se činila. Kabelky jsou super !!! Měj krásný víkend, pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  9. jéé ty jsou krásné, taky bych takovou brala :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Kabelky sú svieže, pestrofarebné, tak ako sa na také malé slečny patrí. Určite sa budú páčiť. Si šikulka. Andrea

    OdpovědětVymazat
  11. Věru, no ty jsou super!!! Jsi teda ale ďáblík :o) tři kusy v takovém šibeničním termínu a ještě k tomu taková velesoutěž :o) máš můj obdiv! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Verca ty kabelky so exelent supr pro holky a tvuj darek je je pro holky moc radost posilam tebe hezky vikend Karin

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, věřím, že všechno běží jako po drátkách a máte krásný den!
    Jinak kabelečky jsou jak bonbonkové, naděláš spoustu radosti!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Věru jsou parádníííí!!!!Krásný den

    OdpovědětVymazat
  15. Věruško, já ti tleskám! Krása!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  16. Věruško, kabelky jsou moc krásné! Holky to určitě ocení a budou nadšené, to se budou ukrývat poklady! Doufám, že soutěž dopadla dobře, nervy opadly a vše jste si parádně užili:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.