pondělí 23. července 2012

Sobotní nákupy

Krásný pondělní podvečer vám všem. Konečně máme opět nádherné počasí. A já jako bych tušila, jsem se trochu na to slunečno připravila. V sobotu odpoledne jsme si se sestrou a mamkou vyjely na nákupy. Bez dětí! To se krásně nakupuje. Nikdo se neptá - "mami jak dlouho tu ještě budem". Nikdo mě nepopohání - "mami už pojď". Prostě paráda. Tak třeba jen v prvním obcodě s botkami jsme strávily asi hodinu. A přestože nákup bot u mě nebyl vůbec v plánu, neodolala jsem a dvoje nové botky si pořídila.
 Modré mi dosud v botníku chyběly, takže nákup se samozřejmě dá pochopit.
No a pak jsme jako správné ženské zamířily k "hadříkům". A ani tady jsem neodešla s prázdnou. Tak se pochlubím, alespoň některými kousky.

Původně mě zaujaly kalhoty - no a slečna u pokladny mi nabídla, jestli bych nechtěla kouknout ještě po nějakém triku. Takže znovu do kabinky. Sestra mi snesla snad 10 kousků, ze kterých jsem mohla vybírat. Takže jsem nakonec z obchodu odcházela nejen s kalhotama, ale navíc se 4 triky, 1 bolerkem a náušnicemi ( to je ten flek na bílém tílku). Tak si tak říkám, jestli jsem přeci jen neměla vzít kluky s sebou.

Mějte pohodový nový týden a užívejte sluníčka.

Děkuji za vaši přízeň mému blogu a všechny milé komentíky

Věra

24 komentářů:

  1. Věruš,pořídila jsi suprově,člověk si má dělat radost,děti oblékáš určitě neustále,tak proč né něco sobě? moc Ti to sluší.Krásný letní týden Ti přeji.Miluš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milu, děkuji za pochvalu. Máš pravdu - klukům a manželovi stále něco kupuji. Sobě většinou skromně, tak jsem se tentkrát rozšoupla ...

      Vymazat
  2. Věrko...super nákup. Botky jsou parádní. Já mám tu výhodu, že mám dceru, takže u nás spěch při nákupech nehrozí ☺ to spíš musím popohánět já. pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, děkuji z botek mám opravdu radost a těch parádních kousků, které jsem tam nechala ... ááááách, snad někdy příště

      Vymazat
  3. Krásné věcičky jsis nakoupila a hlavně ti to moc sluší.Matina :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Andrejko, určitě stál. Tak si ho asi někdy zopakuji ... děkuji za návštěvu

      Vymazat
  5. Věruško také mím nejraději nakupování bez dětí,ale ne pokaždé to jde:-)Botky jsou luxusní-oboje!!!A ty elasťáčky jakbysmet-máš skvělý vkus!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo děkuji za pochvalu. Musím ale přiznat, že jsem chvíli rozmýšlela - kalhoty koupit nebo nekoupit. A pak asi vyhrálo moje ženské já ...

      Vymazat
  6. Téda, tak tomu říkám úspěšný nákup! Krásné kousky a ty gatě Ti fakt seknou!!! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji. Bylo to super odpoledne a výsledek stojí za to ... a vaše komentíky mě utvrdily, že jsem dobře nakoupila

      Vymazat
  7. Věru, musela jsem se smát - zavzpomínala jsem na Terku nudící se s kočárem (v něm Adam) před krámem :o)
    Nakoupila si parádně!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji a jsem ráda, že jsem ti navodila vzpomínky ...

      Vymazat
  8. Nó pěkné botky, moc ti to sluší.
    Poslala jsem ti ten recept, napiš jenom jestli jsi ho dostala. Krásný den Kubka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji. Receptík došel, už jsem ti písla na email ...

      Vymazat
  9. Zdravím, pěkně jsi pořídila...jojo bez dětí ...to to lítá :-)))...to znám. Tak to všechno pěkně užij. Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, děkuji ... malinko jsi mi byla inspirací, když jsem nedávno koukala na tvé nové botky

      Vymazat
  10. Ahoj Věrko, jsem Tvá nová sledovatelka! :-)
    Moc se mi líbí tvuj blog, mam rada maminkovsé blogy :-)
    Clevek se treba i neco priuci ;-)
    kdyz budes mit chut tak mrkni i na muj blog http://handbagforladies.blogspot.com/
    a potesilo by me, kdyby si se taky pridala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dio, těší mě, že se ti u mě líbí. Určitě ráda nakouknu. Moc děkuji za návštěvu a ráda tě opět uvítám ...

      Vymazat
  11. Věruško ,já se divím,že nejsi angažována jako přední manekýnka,ty se svou krásou bys mohla být v pytli a slušelo by Ti to!!!!Ale umocněno parádnimi hadříky a hlavně botičkami to je něco..vybrala sis parádně!!!!Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vierka, takéto nákupy mám najradšej, nejdeš kupovať nič a domov prídeš s plnou taškou. Veľmi Ti to pristane, super nákup.

      Vymazat
    2. Jej Dajo, to jsi mě tedy polechtala moje ego. No nevím nevím, manekýny musí být pořád šik a s mou chutí k jídlu by to asi nedopadlo.

      Jani, jojo nakupovalo se skvěle - a opravdu jsem neměla toto vše původně v plánu. Jen snad nějaké drobnosti ...

      Vymazat
  12. AhojVerus na co tam vidim supr a boty moc moc hezky na ja ses hezka mlada zenska .Hezky tebe zdravim Karin

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.