pátek 13. července 2012

Netřesky

... tak takhle mi letos vykvetl jeden z netřesků.
květ je vysoký asi 40 cm

A ve druhé misce se jim také daří
 
 Mějte krásný páteční den a pohodový nadcházející víkend.

My jedeme v neděli gratulovat - tedy jestli zas sestřenka nezavolá, že se oslava přesouvá na sobotu. Předpověď počasí je nějak vrtkavá. No a pak vám již budu moci ukázat mé poslední háčkované snažení.

Věra

8 komentářů:

  1. Věruško u nás to dnes za okny vypadá také všelijak..Mě letos netřesky také kvetou,vloni se jim nějak nechtělo :-)Ale jako tobě na té první fotečce to ne!

    OdpovědětVymazat
  2. Věru,netřesky ti kvetou nádherně!Už se těším na příspěvek o háčkování:-)Moc zdravím,užij si víkend a počasí at se umoudří:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, netřesky Ti kvetou krásně! S počasím je to taky všelijaké, má pršet, tak uvidíme. Přeju krásný víkend! Adriana

    OdpovědětVymazat
  4. Verko, krasne. Moje jsou bohuzel na pul znicene, takze urcite nepokvetou, takze se alespon muzu pokochat jinde. Preji prijemnou oslavu ahezky vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Téda, to je květ jak blázen! Evidentně se má u Tebe netřesk jak v bavlnce, když Tě takto odměnil :o) krásnou oslavu! L.

    OdpovědětVymazat
  6. krásné kvítky. Přeji nádherné léto.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou krásný..mně takhle tedy nekvetou:-(

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Věrko, Ty si tedy úspěšná zahradnice, mě takhle hezky a hlavně bohatě nekvetou. Krásný víkend, díky za Tvé příspěvky a ahojky Margit

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.