neděle 15. července 2012

Kompletek pro neteř

Krásný nedělní večer moje milé návštěvnice. Jak jsem nedávno slíbila, tak dnes činím. Dárek je již u své majitelky, tak ho mohu zveřejnit. Původně jsem chtěla uháčkovat komplet kabelky a čepice podobný tomuto. 
Už jsem měla i začato, ale pak jsem u Ajky viděla nádherné kabelky.  Přehodnotila jsem své plány a podle návodu u Leničky jsem se pustila do díla.

A tady je výsledek mého snažení.
 Z původního kompletu jsem použila alespoň již hotové hlavičky Kittinky.
Sada byla trochu začarovaná - stále mi docházela nějaká barvička a musela jsem párat a předělávat. Klobouček byl ještě před pár dny čepička. Pak se mi to ale rozleželo v hlavě a opět párání a předělávání. S konečným výsledkem jsem ale moc spokojená.
Teď si dám pár dní oddech a pak se pustím do druhé. Na konci července má narozeniny druhá neteř a kabelku u mě viděla a pořád chodila a říkala - "máš to moc hezký teto" . Takže mi to bylo hned jasné. 

Děkuji za postřehy ohledně pekárny - možná mám již vybráno. Uvidíme, musím si to nechat uležet v hlavě.

Mějte pohodový večer a užívejte nového týdne ... Věra

24 komentářů:

  1. Věruško to je krása,moc se ti to povedlo!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, moc děkuji za pochvalu ... Věra

      Vymazat
  2. Fakt je to krásne ! Si šikulka :D

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že už nemám věk na takovou parádu:-D Je to moc mimi+++

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni a já si zas říkám - škoda, že nemám ještě holčičku. Ale jen někdy, jinak jsem ráda za ty svoje dva rošťáky ...

      Vymazat
  4. Věruško krásnééééé!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Verko, moc pekne. Diky za inspiraci a odkazy. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo děkuji a nemáš zač - tvé princezně by určitě něco takového také slušelo ...

      Vymazat
  6. Ahoj Věrko, paráda! Určitě dárky udělaly malé parádnici velkou radost:)

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, to je moc krásné (i když pro mě - klučičími barvami zkaženou - až moc růžové:-D), ale krásně holčičí;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Peti, máš pravdu - růžově holčičí. A když jsem se ptala druhé neteře, jakou by chtěla barvičku - hádej jaká byla její odpověď. Chtěla bych vyzkoušet ale něco barevnějšího, tak když tam prsknu pár řádek růžové, snad se také zavděčím. No ono mi stejně moc růžové nezbylo ...

      Vymazat
  8. Ahoj Vierka, úžasná práca, si veľmi šikovná a kreatívna.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko, to je nádhera, moc se Ti to povedlo. Jsem ráda, že jsi vyzkoušela kabelku podle mého návodu :o) pá, L.

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, to je tedy parádní kompletek, naděláš hromadu radosti!
    Ještě k pekárně, mám ji asi 1,5 roku Eta Delicca, jsem max spokojená. Umí i super marmeládky (bez práce :o)) a škvarky :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško--nádherný komplet--moc se ti to povedlo :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Tedy Věruško, to se Ti vážně povedlo. Ahojky Margit

    OdpovědětVymazat
  13. Vierka - krasna praca a neter sa urcite potesila...Nellie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.