neděle 8. července 2012

Hezké nedělní odpoledne

vám přeji moje milé návštěvnice ( a návštěvníci ? ).

Dnes jsem se konečně dočkala. A tak jsem musela hned první úrodu využít. A o čem je vlastně řeč? Dnes o cuketách. Nemohla jsem se dočkat dne, kdy budu moci utrhnout a upéct své oblíbené cukeťáčky podle Zuzky. Mám je o hodně radši než klasické bramboráky.
A protože je krásné počasí, obědvali jsme jak jinak než na balkoně.
Černooká Zuzana ( za Vojtíkem ) - snad se ještě rozroste. Koupila jsem si mix 6 sazenic - 2 červené, 2 žluté, 2 oranžové.. No a již mi kvetou 4 oranžově. Jedna sazenice nepřežila mrazíky, tak jsem zvědavá na tu poslední, jakou vyhodí barvičku. Hádám, že oranžovou - tu ještě nemám .... hahaha.
Teď koukám, že na fotce vypadá žlutě, ale skutečnost je jiná.


A když už píšu o té mé úrodě, tak jsem pro vás udělala pár fotek za zahrádky.

Moje pidi zahrádečka
První cuketa
Rajčata také nevypadají zle
Obsypané keříky borůvek jsem nestačila vyfotit, kluci je již "spásli". Co mi dělá radost je ostružina - vypadala, že nepřežila zimu, ale ...

Mějte pohodové odpoledne a pokud budete dělat cukeťáčky, nezapomeňte na česnek jako já!!! No ale i tak jsme je zbodli.

Věra

7 komentářů:

  1. Mnam tak to bych se nechala klidně pozvat :o) Zahrádka plodí úžasně.Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Jé Věruško děkuji za tip ke zpracování cuket.Mám dvě sazenice a už jsem na nich napočítala 17 kousků!U nás se dělá plněná,slaný koláč,sladký koláč,přidávám do číny,ráda bych vyzkoušela čatny a teď už i placky :-).
    Krásný den,Alena.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věrko
    Hm,cukeťáčky jsou dobré.Receept mám podobný a dávám to do zapékací mísy.Navíc v těstě mám nastrouhaný sýr a uzeninu.Je to taky dobré.Vrstva je vysoká asi 3cm.Je to výborné i zastudena se zeleninovým salátem.
    Jo a ostružina mě taky nějak vymrzla.Měj se hezky Marťula

    OdpovědětVymazat
  4. Verusko, rada receptik vyzkousim. Cukety jsou moje oblibena zelenina, je neuveritelne mnohostranna. Koukam, ze si je i sama napestujes. k tomu jsem se zatim jeste nesdostala :o) HEzky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Vieri, musel to byť úžasný obed. Nie som vegetarián, ale mám veľmi rada tieto bezmäsité jedlá. Sú ľahké a nezaťažia žalúdok. A ešte k tomu obed vonku. Už sa aj ja teším, kedy bude dokončená terasa a budeme tam posedávať s jedlom. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Vierka, u Nás sa podáva cuketa na všetky možné spôsoby.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.