čtvrtek 19. července 2012

Háčkem tvořené

Hezký den vám přeji. Tak jsem opět trochu tvořila - háčku prostě nedám vydechnout. Konečně mám hotové všechny restíky a tak jsem se mohla s chutí pustit do čtverečků na polštářky do obývacího pokoje. Hned jak jsem doháčkovala kompletek pro neteř, vyměnila jsem barvičky v háčkovacím košíku. Zkoukla video s postupem a dala se do díla.

Inspiraci jsem čerpala až v dalekém Utahu. Na polštáře jsem tam chvíli chodila koukat, tak jsem ráda, že jsem to podle návodu zmákla. Po pár čtverečcích to jde už jedna radost. Na jeden polštář jich budu potřebovat 25 kousků - takže 50 celkem - uf.
V jednom z předešlých příspěvků jsem vám slíbila výsledky práce mého a sestřina tvůrčího odpoledne. Tak tady jsou.
Sestřin papírový dortík
 A moje háčkování

Původně měly hvězdy přijít do konferenčního stolu, ale u panenky jim to také sluší, takže je zatím nechám tam. A kde jsem čerpala inspiraci - myslím, že jste poznaly každá. Správně tipoval ten, kdo vsadil na Helenku.

Tak moje milé, to je ode mne pro dnešek vše. Děkuji vám za všechny komentíky ke kompletku, jsem ráda, že se líbil. A už musím vybrat barvičky na další kabelku - dnes nás pozvala švagrová na příští sobotu - druhá neteř má narozky, tak sebou budu muset trochu hodit.

Mějte se krásně a užijte si nadcházející víkend ... Věra


18 komentářů:

  1. Ahoj Věrko, čtverečky vypadají krásně. Už se těším na polštářky.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji. Já se také těším, jen doufám, že mi to nebude dlouho trvat ... Věra

      Vymazat
  2. Věruško ty se činíš-háčkování ti jde pěkně od ruky:-)Přeji i nadále krásné prázdniny!

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko ty teda nezahálíš!Krásně háčkuješ!Přeji super víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru máš pravdu háček nezahálí, za chvíli sednuk telce a opět ho beru do ruky ...

      Vymazat
  4. Vieri vy ste ale so sestrou šikulky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Vierka nadherne tvorenicko. Nellie

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, paráda - vaše chalupové vegetění, háčkování ti jde jedna báseň, dortík se sestře moc povedl.
    Levandulové předlohy má Evička Hortenzie na svém druhém blogu, mrkni tam :o)
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Verus ka moc rada koukam tvuj blog mas hezky verce a nove napadi hezky tebe zdravim Karin dyk za navsteva na muj blog pa

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško--už se moc těším na hotový polštářek čtverečky vypadají totiž moc hezky :o).Dortík se povedl a ty hvězdice jsou super líbí se mě tvé zvolené barvičky a je vidět že si to na chaloupce fakt bájo uživáte.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko, jste se sestrou velké šikulky! Všechno je moc hezké.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, šikulko, úplně mě omráčily Tvoje puntíkaté holínky :o) taky si takové budu muset pořídit :o) krásný sluníčkový den! L.

    OdpovědětVymazat
  11. Verusko, krasne ctverecky - jsem zvedava na cele polstarky. Uplne ti zavidim ty chaluparske casy, hned bych si dala rict. Mej prima tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
  12. Věrko, ty i sestra jste moc šikovné, výtvory jsou parádní. A čtverečky z Utahu vypadají moc pěkně, jsem zvědavá a těším se, až se pochlubíš hotovými polštářky. A mmch - máš parádní gumáky:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.