sobota 14. července 2012

Domácí pekárna

Pohodové sobotní dopoledne vám přeji. Dnes bych se na vás chtěla obrátit s otázkou -
Jakou máte domácí pekárnu?


Bohužel se mi rozbila moje pomocnice od ETY a tak teď pokukuji po nové. Uvítám všechny vaše poznatky a tipy. Která je podle vás ta nej?

Děkuji za návštěvu a pochvalné komentáře k mým netřeskům.
Jsem zvědavá jak dlouho vydrží - včera mi ho totiž Venda schodil ze schodů, když se běžel podívat do schránky, jestli přišel Čtyřlístek. Znovu jsem ho dala do misky a budu čekat. Jo a schránka byla prázdná.

Přeji pohodový víkend ... Věra

20 komentářů:

  1. Věruško, mám tu z Lídlu. Taková nerezovo-černá. Už ji mám ze dva roky a jsem spokojená. Peču chleba, různé "buchty", ale nejčastěji kynuté těsto. Funguje bez problému. Tak dobře vyber! Hezký víkend! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko děkuji a hezký víkend... Věra

      Vymazat
  2. Ahoj Věru,
    já pekárnu nemám, tak s tím Ti neporadím...
    Ale nestřesky Ti krásně kvetou!!!!
    Krásný víkend a grilování!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru děkuji a hezký víkend i tobě ... Věra

      Vymazat
  3. O domácí pekárničce uvažuju taky, hlavně děti mají rády čerstvé pečené cokoliv, tak by u nás byla pořád v permanenci... budu sem nakukovat, co Ti kdo poradí, snad poradí dobře... pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně nakukuj - snad ti to také pomůže s výběrem ... Věra

      Vymazat
  4. Věrko, já mám už léta pekárnu Moulinex a jsem s ní móc spokojená, pokud se mi jednou rozbije určitě zůstanu této značce věrná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vlasti, já také pokukuji po Moulinex - tak uvidíme, líbí se mi, že je menší, než Eta, kterou jsem měla nyní a mohla bych ji nechat tedy vyndanou. Děkuji za názor ... Věra

      Vymazat
  5. Věruško já jí ještě nemám,ale určo bych sáhla po té co dělá více věcí:-)Jinak ti dnes moc neporadím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, také jsem pročítala, co která umí - ještě jsem narazila na finkci odložený start, tak přemýšlím, jestli bych to využila. Hezký víkend ... Věra

      Vymazat
  6. Ahoj Věruško, já mám pekárnu Etu. Mám ji už 5 let a jsem s ní moc spokojená. Doufám, že mi ještě bude chvilku sloužit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Alis, také mám nebo jsem měla ETU - 5 let. Manžel ji měl rozdělanou, ale na nic nepřišel. Tak říkal, ať to zkusím dát zpravit - nevím jestli nebude spíš lepší investovat do nové. Věra

      Vymazat
  7. Krásné odpoledne já mám úplně tu samou co máte na obrázku a už mi skvěle a velmi často slouží sedmý rok.Úplně se hrozím až mi odejede co si počnu:(je to skvělá pomocnice:)A odložený start jsem už využila nesčetněnkrát.Šla bych znovu do ETY.Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám pekárnu už asi 6rok z Lídlu a jsem sní zatím stále spokojená :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  9. http://www.nakupka.cz/vyrobek/domaci-pekarna-kenwood-bm-350-pro-chleba/
    Vítěz D testu. Uvažuji taky o koupi. Jana Auuguszinová anaj57@email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj. Pekárnu mám už hodně dlouho, asi 7 let a to tuhle ETU. Když jsme koupili chalupu, dala jsem ji na chalupu a koupila jsem DOMO. Domo nepředehřívá suroviny a příliš zahřívala těsto až v průběhu míchání. Nebyla jsem schopná upéct chléb, když jsem dělala jen těsto bylo úplně horké. Mám už i doma zase Siestu. Takže za sebe pekárnu s předehříváním surovin. Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Nemám, raději žádnou, neb bych neprolezla dveřma:-) Přeji, ať vybereš dobře:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško, já asi moc neporadím, mám už snad pět let (možná i dýl) Etu Harmony a jsem s ní víceméně spokojená. Měla jsem ji jednou na reklamaci ještě v záruce a od té doby šlape bez problémů...ale obávám se vzhledem k tomu, že už je to fakt na podobný spotřebič babička, že mě bude v nedaleké budoucnosti čekat stejné vybírání jak tebe:-). Já teda zvažuju, že by se mi líbila pekárna, která má možnost výběru velikosti nádob - buď jednu velkou dvouhákovou nebo dvě jednohákovky, což by se mi líbilo třeba proto, že já mám radši chleba, M. spíš rohlíky nebo veku, takže bych nám upekla každýmu to jeho v menší dávce a najednou...

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Věruš, já mám doma obyčejnou černou tescováckou. Když jsme ji kupovali, tak jsem si říkala, že si moc nevydrží, ale už ji zatěžuji čtvrtý rok a pořád šlape. :)
    Pěknou neděli,
    J.=)

    OdpovědětVymazat
  14. Verusko, ja mam presne tuto istu , slape ako hodinky nedam na nu dopustit, ak by sa pokazila asi by som kupila stejnu...moc Vas pozdravujem ,mate krasny blog, s dovolenim si Vas pridavam k priatelom a tesim sa na dalsiu navstevu ....
    mika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.