neděle 29. července 2012

Další háčkovaná kabelka

Krásné nedělní odpoledne moje milé. U nás sice zataženo, ale příjemně teplo. 
V pátek večer u přenosu ze zahájení Olympijských her jsem dokončila druhou háčkovanou kabelku. Tentokrát pro neteř z manželovi strany. Včera byla oslava a já doufám, že se jí kabelka líbila.

Děkuji za návštěvu i milé komentíky.

Věra

30 komentářů:

  1. Ahoj Věrko
    Kabelka je suprová ty barvy no opravdu se ti povedla, a jsem přesvědčena že nusela udělat radost.Oslavu jste si pořádně užili.Šikovné ručičky pa Marťula

    OdpovědětVymazat
  2. určitě se líbila, moc se Ti povedla! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, myslím, že ta malá princezna byla nadšená! Taky jsem chtěl u zahájení OH háčkovat, ale nedalo mi to, bylo na co koukat :o)
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko máš pravdu zahájení bylo moc pěkné. Ale neměla jsem radši háček odkládat. Protože pak jsem bohužel usnula a propásla závěr. Poslední, co si pamatuji, že zrovna nastupovali státy od S. Poučení pro příště tvořit, tvořit ... a děkuji

      Vymazat
  4. Ahoj Verka na tvuje kakbelka je sssssssssssssssssssssssssssuuuuuupppppr nadherna ,na muje nucka to vidi na nemam klid a Kacka chci taky na vidis .Hezky tebe zdravim Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin děkuji a už se těším na tu tvou pro vnučku ...

      Vymazat
  5. Věrko--tak ta se líbila bezpochyby--je krásně barevně sladěná.A jak je vidět oslava se vydařila.Přeju ti krásný zbytek dne.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, kabelka je krásná, taková správně holčičí:-). Já na zahájení olympiády koukala ze záznamu v sobotu ráno, pěkně mě Fífa probudil, že jsem to bez potíží stíhala:-). Ale tvořit se u toho nedalo, šplhal po mě ten rarach:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo děkuji za pochvalu. Také jsem chtěla koukat na záznam, protože jsem to večer nedokoukala, ale nestihla jsem to.

      Vymazat
  7. Věru,taky vůbec nestíhám,užíváme prázdnin:-)Jsi šikulka,kabelka je fakt super:-)Hezký týden přeji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru děkuji a dál užívejte prázdnin ...

      Vymazat
  8. Je moc hezounká a oslavenkyně měla moc hezký dortík!My trávíme čas také venku,dnes jsme byli na výletě.Přeji i nadále hezké léto!

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko, určitě se líbila. O tom nepochybuji :-)
    Má hezky veselé barvičky, které k létu zkrátka patří.
    Měj se pohodově a užívej si léta. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji za pochvalu i za návštěvu ...

      Vymazat
  10. Věruško...moc krásná kabelka a barvičky přímo letní.Věřím,že dáreček udělal malé slečně radost.Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Věru, tak ta kabelka je parádní. Moc se ti povedla a že se líbila o tom vůbec nepochybuj.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná kabelka, jsi moc šikovná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu a vítám novou komentátorku mého blogu ....

      Vymazat
  13. Ahoj Vierka, nádherná práca, úžasné farbičky. Ako kytica lúčnych kvietkov.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  14. Téda Věruško,
    ty teda s háčkem válíš !
    A nejenom s ním, ještě stíháš , dětičky, chalupu, zavařovat a i nákupy / moc ti to sluší / :-)
    Léto tedy užíváte plnými doušky !
    Tak užívejte i tu druhou polovinu prázdnin a těším se na další příspěvky .

    OdpovědětVymazat
  15. Ta kabelka je, Věruško, úžasná!!!!!!!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Věruško, krásná kabelka, určitě měla úspěch.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.