pátek 27. července 2012

Chytila jsem motýlka

Přeji všem nádherný páteční den. Opět tu mám něco málo ze svého tvoření. Babičce jsem dala k narozeninám pár háčkovaných drobností a mezi nimi i motýlky. A ty se moc zalíbily mojí mamce a poprosila mě o ně také. Mezi vším tím svým háčkováním jsem stihla zatím pouze dva, ale na další jistě dojde. 

Fotila jsem na chalupě a jsou v mamčině oblíbené zelené barvičce.

Mějte krásný víkend - snad bude plný sluníčka

Věra

14 komentářů:

  1. hahaha jak jsou v te vane naskladani! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Motýlci jsou krásní! A koukám, že ty dětské hry jsou všude stejné, u nás v týdnu na chalupě probíhalo něco velmi podobného, jen s tím rozdílem, že finální bitva proběhla ve zbytcích bláta a louží z víkendu... moc pěkné drhnutí to večer bylo!

    OdpovědětVymazat
  3. JJ kluci jsou tam pěkně naskládaní :-))U nás to pak ještě vypadá jako po velké potopě:-)Moc se mi líbí,jak máš okolo vany závěs a také ten piknikový košík-krásné!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Vierka, nádherné motýliky a chlapci sú krásni rošťáci.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško motýlci jsou krásní!A to zátiší!Mám to štěstí,že mám okolo sebe dobré duše,které mě těmito poklady zásobí.
    Klučičí armáda je úžasná,léto je k tomu,jako dělané :-).
    Měj se moc hezky,Alena.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak, tak, děti si mají v létě užívat a maminky tvořit, ať je tu na co koukat. Motýlci jsou parádní - jen uletět!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  7. Motýlci jsou nádherní :o) mě moje mamča když jsem ji háčkovala soupravičku pro ni do kuchyně mě také kladla na srdce hlavně at tam jsou motýlci :o)))
    Malí raubíři si to pořádně užili a tak to má být :o) Přeju jen samé takové prima dny...Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím, moc šikovná, motýli jsou jako živí...k dětem s meči a štíty by se bez váhání přidal můj syn :-) a do vany taky :-)))...děcka ve vaně mi připomněla fotku mých "instantních synů když byli malí, tak je taky takhle máme...haha teď by se už do vany nevešli ani jen dva! Krásné letní dny!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásní motýlci a navíc neuletí:-D A pak ty další 4 ve vaně, ti asi poletují celé dny:-D

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Věruško:-). Teda kluci ve vaně mě dostali, to je parádní fotka:-). Motýlci jsou moc pěkní, jsi šikovná;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Věrko, krásně prostřeno - motýli i košík je nádherný. Pěkný víkend. Slávka

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško, motýlky si krásně uháčkovala a nádherně naaranžovala. A ta vaše drobotina, to je moc hezké podívání!
    hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško...motýlci se Ti moc povedli,jsou krásní.Večerní koupel ve vaně je také super.Jana

      Vymazat
  13. Nejlepší jsou legionáři ve vaně! :))) Musím pochválit i motýlky, parádně se hodí ke stolu ke kávě.
    Prima den,
    J.=)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.