pondělí 25. června 2012

Žluťáskové ...

Krásný pondělní podvečer. U nás je dnes bláznivé počasí - chvíli sluníčko, pak zas zataženo a fouká vítr. Teď zrovna poprchává. A vůbec bylo celý den chladno. Tak jsem se raději věnovala restíkům doma. Je to již notnou chvilku, co jsem začala se žlutými čtverečky na polštářky. A dnes jsem je konečně dodělala. Tyto jsou opět na chalupu - tentokrát do sednice.
Háčkovanou část jsem měla již chvíli hotovou, jen nebylo k čemu ji přišít. A minulý týden jsem si objednávala nějaké nové látky, takže se dočkaly i polštářky.
Zatím jsou focené u nás doma, tak si alespoň můžu představit, jak to bude slušet polštářkům, které budou tvořeny do obýváku. Chci se do nich pustit co nejdřív. Jen dodělat pár restíků.

Přeji vám krásný předprázdninový týden. Pro mě budou tyto prázdniny jedinečné - jsou totiž poslední. Příští rok v květnu mi končí mateřská dovolená. Já vím, je to ještě daleko ...

Děkuji za vaše milé návštěvy i všechny komentíky

Věra


13 komentářů:

  1. Věrko jsou krásné, opravdu jako sluníčka :)
    Mě mateřská skončila před patnácti lety a neumíš si představit jak ty roky strašně rychle utekly. Tak si ty poslední prázdniny užij dosyta pak už to bude jenom jeden velký šrumec :))

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško to je krása---sluníčkové polštářky ty budou vyzařovat jen samou pohodu a radost. Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, taky mě hned napadlo, že jsou sluníčkové. Krásně veselé, na chalupě jim to bude slušet! Adriana

    OdpovědětVymazat
  4. Vierka, sú krásne žlté ako slniečka. A tie prázdniny, aj keď posledné, Ti veľmi závidím.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, jsi moc šikovná! Úplně to prozáří místnost...

    OdpovědětVymazat
  6. No to jsou krásné sluníčkové polštářky... úplně svítí... s těmi budeš mít doma slunečno pořád! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Věruško, polštářky jsou moc krásné a určitě udělají na chaloupce hodně parády!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Věruško, jsou nádherné, sluníčkové:-). U nás je teď taky takový nesourodý počasí - dopoledne to vypadalo pořádně deštivě, odpoledne už se vyjasnilo a teď už je tam krásně...

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, moc se ti povedly! Krása, jako sluníčka. A bude se na nich nádherně lenošit...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Všem moc moc děkuji za milá slova a už se těším, až ta dvě sluníčka odvezu na chalupu. Chtěla bych jim pořídit ještě válecího kamaráda, ale nejdřív se pustímdo polštářů k nám domů. Mějte pohodové letní dny plné sluníčka ... Věra

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško,
    také moc chválím žluťásky , stejně tak jako tvé kulinářské pochoutky :-)
    Krásné léto !

    OdpovědětVymazat
  12. Jsou nádherné, mám ráda žlutou barvu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.