pondělí 18. června 2012

Odhalení

Krásný pondělní večer moje milé. Doufám, že to dnešní vedro vás moc neumořilo a máte náladu na malé odhalení. Tedy fotečkové - tady u mě na blogu.
Konečně jsem se dočkala a mohu začít zabydlovat. Kdo ke mě chodí pravidelně, jistě již tuší, o čem dnešní příspěvek vlastně bude. Kdo vsadil na proměnu hádal správně. Ještě není úplně zabydleno, ale to jsou již jen detaily a takové ty naše důležité ženské nezbytnosti.
Jste zvědavé?
Tradáááá .... tu ho máme obýváček v novém kabátku.
S mojí vysněnou Ektorpkou a konferenčním stolkem Liatorp. Ten jsem skládala dnes dopoledne, takže je stále naprosto prázdný. I když Vojtík již přišel na to, na co že tam vlastně je ten šuplík a hned mi tam pár háčkovaných srdíček, které chystám na konec školního roku do školky nastrkal.
Vsadila jsem na módní fialovou barvu a jsem opravdu spokojená. Časem musíme pořídit ještě křeslo, ale zatím to takto musí stačí. Ono stejně přes léto máme druhý obývák na balkoně. 
A jak to u nás vypadalo před. Přesnou fotogragii vám bohužel ukázat nemohu. V té euforii, že se manžel rozhodl pro rekonstrukci již letos, jsem zapomněla na dokumentaci. Ale nějaké starší fotky jsem našla a ono se to zas tak moc u nás předtím neměnilo, pouze nějaké ty detaily.
Tak jak se vám naše snažení líbí? Já myslím, že se změna opravdu povedla. Já jsem fakt nadšená, a to je nejdůležitější.

Mějte krásný večer, užívejte sluníčka a budu se těšit na vaše názory.

Věra

21 komentářů:

  1. Moooc pěkně to dopadlo,obývák je povedený!!! Já o světlé sedačce sním, ale nedočistila bych se, mám doma 3 čuňátka :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Vieri, veľmi sa mi Vaša premena páči. Ja sa na sedaciu súpravu Ektorp tiež chystám. Takže úprimne závidím. Krása a hlavne si to pekne užite. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věrko, nádherný obývák. Moc se vám to povedlo.
    Tak si ho užívej:-)
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Věruško, krásný obyvák a ty barvy jsou dle mého gusta. Ikea prodávala ten konferenční stůl i v obdelníkovém tvaru a měl těch okýnek myslím 8 a já si říkala - ten si koupíme až se budeme stěhovat do nového a plánovala jsem si jak si budu měnit dekorace v okýnkách podle ročního období. No a Ikea mi utnula tipec a stolek přestala prodávat, ale i tenhle čtveratý je pěkný.

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, parádní proměna! Také holdují světlým tónům, ale s bílou na sedačce musím posečkat /číčák a hafuša .../ neb bych pořád prala! Tak ať se Vám dobře žije ... pa Maru

    OdpovědětVymazat
  6. Verko nadhera, krasne ciste, bile, svezi! U nas by to tedy rozhodne nevydrzelo, pes a kocka a bila sedacka nejdou dohromady :))Povedlo se vam obyvak moc hezky promenit, preji at se vam tam pekne odpociva a zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  7. Povedlo se na 1 s hvězdičkou!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krááásný obývák.Povedlo se.Radka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Věrko, myslím, že se vám to moc a moc povedlo!!

    OdpovědětVymazat
  10. Verko, obyvacek se opravdu moc povedl. Krasne prokoukl, jsem zvedava, jak bude vypadat tve doladovani. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím Věrko, tak to je teda změna ...moc povedená, tak přeji ať se pěkně bydlí a dekoruje :-) . Bílou sedačku bych taky chtěla , ale mít ji nebudu neb máme již zmiňované ...pes...kočka...děti....muž... :-) Tak krásné dny v novém!

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško, máte to moc krásně předělané. Obýváček pěkně prokoukl, je pěkně svěží:-) Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, obýváček je pěkný moc... vzdušný, světlý, pozitivní, příjemný...

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Věru,
    mně se to mooooooooooc líbí, jsem na tu světlou!!! :o)
    Takže Tvoje snažení se krásné!!
    Těším se na další fotky!! A ať se Vám krásně bydlí!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  15. Věruško změna je úžasná!Těším se na dolaďování a další fotečky!
    Krásné dny v novém,Alena.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Věrko...je to perfektní. Bílá sedačka to úplně rozjasnila a detaily si už doladíš. Já se chystám na malování nějakých pokojů u nás doma, tak uvidím, jak se mi to bude dařit. Hezké sluníčkové dny, pa Martina

    OdpovědětVymazat
  17. Věruško úžasné odhalení.Proměna se moc povedla.Sedačka je krásná ale u nás bych také jen čistila a prala. Přeju krásné dny Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  18. Věruško, i já jásám a moc ti to přeju! Je mi jasné, že se dvěma caparty není taková změna procházka růžovým sadem...ale, je to nádhera!
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  19. Vierka, splnil sa Ti krásny sen. Tak tomu sa povie "obývačka z katalógu" A neboj sa že je sedačka biela, treba vycvičiť detičky, aby na nej nepapali a určite vydrží veľa rokov (:- mám to odskúšané -:)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, jsem tu poprvé na návštěve, moc se mi tvuj blog libí. Krásný obýváček:-))

    Kdybys chtělazavítat ke mě nalezneš nás na stránkách www.mamsvujsvet.blogspot.com a nebo www.dajvla.blogspot.com

    Krásný den

    OdpovědětVymazat
  21. Věruško, tak to je tedy proměna! Paráda, moc pěkně barevně sladěné, no líbí se mi to moc!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.