středa 6. června 2012

Ocenění

Přeji krásný večer. Dnešek začal moc hezky, když jsem ráno otevřela oči, potěšil mě pohled z okna. Sluníčko jakoby znalo naše plány a chtělo nám ten dnešek zpříjemnit. A když už den hezky začal, měl by i hezky zkončit. A pro mě končí v podobě ocenění, které jsem dostala od Leničky . Moc si toho vážím, její blog mám moc ráda, a o to víc mě těší, že jsem dostala ocenění právě od ní.


A podle pravidel posílám ocenění dál - 5ti blogům, které nemají více jak 200 pravidelných čtenářů.
Lucii - http://lucieliving.blogspot.cz/


Mějte se krásně a těším se na vaše příspěvky, trochu opět pokulhávám ve čtení. Ale já to všechno dohoním.

Věra

3 komentáře:

  1. Vieri, ďakujem veľmi pekne za ocenenie. Velmi ma to teší. Patriť medzi Tvojich 5 najobľúbenejších je pre mňa pocta. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Věru moc děkuji!Moc mě potěšilo,že patřím k tvým oblíbeným a moooc si toho vážím!

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, gratuluji a moc děkuji za ocenění pro mě :-) Krásné dny!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.