středa 13. června 2012

Na balkoně mi to také kvete

Přeji vám pohodový středeční den. Dnes pro vás mám pár fotek od nás z balkonu. I tam se mi krásně rozrůstají a rozkvétají všechny květiny, které jsem si letos nakoupila.
Rozkvetlé dny vám všem ... Věra

29 komentářů:

  1. Věruško to je kása,to já jsem letos hodně pozadu,dokupovala jsem skalničky,tak mi letničky nějak utekly:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, děkuji za pochvalu. Já mám letos kytky snad všude,kde to jde a ještě bych nějaké brala. Tolik jsem jich nikdy neměla. Děkuji za návštěvu ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, krásně rozkvetlý balkon, je vidět, že pečuješ o květinky s láskou! Prima den, pa Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, děkuji ještě se moc těším, až se mi rozroste a rozkvete Černooká Zuzana. Dala jsem ji letos na balkon a doufám, že jsem našla konečně něco, co vytvoří perfektní zástěnu pro vytvoření soukromí. Dnes jsem objevila první poupě. Krásný den i tobě ... Věra

      Vymazat
  4. Ahoj Věrko, máš nádherný balkon. Úžasný jsou ty schůdky s bylinkami.
    Hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já mám tenhle bylinkový koutek ráda. A chci ho ještě rozšířit. Krásný den ... Věra

      Vymazat
  5. Ahoj Věruško, krásně Ti kvítka kvetou:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, také jsem nadšená. I když teď jsou trochu umlácené tím deštěm. A dnes se mi objevil první kvítek černooké zuzany. Děkuji za návštěvu a přji pohodový večer ... Věra

      Vymazat
  6. Věruško, dlouho jsem u tebe nebyla, prootže jsem měla hodně práce. Teď jsem to ale všechno dohnala a pročetla a kochala se:-) Krásně ti to všechno kvete. Dodatečně Ti přeji všechno nejlepší k narozeniná, ať se Ti plní všechna přáníčka:-) Koukala jsem, že jste navštívili Dobrušku, to je od nás malinkatý kousek:-) Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  7. pěkné KYTÍ já jsem taky dnes proběhla pár obchodů i levanduli jsem sehnala... .hned jsem to musela zasadit a kochat se ještě dodám fotečky až se mi můj nový "kamarád" nabije :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Levanduli také miluju ... příští rok musím zmnožit počet sazenic ... pohodový večer ... Věra

      Vymazat
  8. Ahoj Věruško, krásně ti to kvete u mě zatím nic moc, protože pořád prší takže nedostatek sluníčka je znát. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, u nás právě teď také zas leje. Dopoledne je vždycky pěkně a kolem poledne se zatáhne a prší a prší. Jednu výhodu to ale má, nemusím skoro nic zalévat, jen to, co je pod střechou. A děkuji za přání ... měj krásný večer

      Vymazat
  9. Ahoj Věruško....máš na balkoně plno krásných kytiček,věřím,že ti dělají radost....Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, dělají mi radost a ta vůně z petunek ... je přímo omamující. Krásný večer a děkuji za návštěvu ... Věra

      Vymazat
  10. Věruško, máš krásně rozkvetlý balkón, ať ti kytičky dlouho kvetou. A dodatečně - všechno nejlepší!!!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, děkuji i za přáníčko ... měj krásný večer

      Vymazat
  11. Věruško, krásně ti to kvete a vidím, že nápad jak využít Ikea schůdky měl i někdo jiný než můj muž :O).Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leo, děkuji za pochvalu. Ikea schůdky jsou opravdu super řešení. Moc jsem toužila po schůdkách, ale ceny. A tohle je super alternativa. Krásný večer ... Věra

      Vymazat
  12. Věruško moc hezky se ti kytičky rozrůstají.A to neustále prší!Počkej co s nimi udělá slibované sluníčko :-)!
    Krásný den ,Alena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, však už se na to sluníčko těším. To si konečně budu moci na balkoně vegetovat podle libosti. Pohodový večer ... Věra

      Vymazat
  13. Krásně rozkvetlý balkon budeš mít. :o)A děkuju za návštěvu u mne a milá slovíčka. :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Věruško, nádhera! Moc se mi líbí ty schůdky s bylinkami.
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Věruško, to jsou nádherné fotky! Moc pěkně ti to na balkoně roste, kvete. Musí tam být moooc příjemné posezení a pokoukání:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Verko, nejprve moc a moc gratuluji k narozeninam. Potom moc chvalim balkon, kyticky a vsechny ostatni prispevky. No a nakonec moc dekuji za oceneni meho blogu. Mej krasny vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  17. Vieročka, na tvojom balkóne rastie samá krása. Je vidieť, že sa o kvety staráš s láskou. Odmenu ti dávajú svojou krásou. Nádherné! Prajem veľa slniečka ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Tedy nádherně Ti to kvete, jen co je pravda :o) jsi evidentně velmi úspěšný zahradník!!! Pá, L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.