pondělí 4. června 2012

Dort a panenka

Krásné pondělní odpoledne mé milé. I přesto, že venku není zrovna letní počasí, nemůže nám to zkazit náladu. Po nabitém víkendu tu pro vás mám pár foteček. Jak všichni víte, včera jsme měli oslavu Vojtíkových narozenin. U nás sice poprchávalo, ale stejně nám to nezabránilo strávit odpoledne venku na terase. Vojtík se radoval z dárečků a líbil se mu i dortík.
 Svíčku na něm jsme zapalovali minimálně třikrát. Moc ho bavilo ji sfoukávat.

A musím se pochlubit i dárkem, který jsem dostala já. Slavíme totiž s manželem v červnu narozeniny také, tak jsme se k Vojtíškově oslavě trochu "přifařili". Zamilovala jsem se do panenek od Kočidy a mamka s mojí sestrou mi udělaly radost a jednu panenku mi pořídily.
 No není krásná!!? Dala jsem si ji do obýváku a pokaždé, když jdu kolem, tak se kochám.
Kytici fialkových tulipánů jsem dostala také. A to je malá nápověda pro vás, kdo se těšíte na fotky z nového obýváku. Jakoupak barvu asi bude mít. Myslím, že není těžké uhodnout.

Mějte pohodový nový týden ... věřme, že i sluníčko na nás občas vykoukne. A pokud ke mě chodíte na návštěvu pravidelně, můžete se těšit na další příspěvek. Tentokrát myslím, že bude háčkovací. Zbývá mi jen malá dodělávka a bude hotovo.

Věra


12 komentářů:

  1. Věrko, dort se ti moc povedl a panenka je kouzelná. Velká gratulace všem. Kubka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věrko, oslava se určitě moc vydařila, dortík je parádní!!! Už se těším na fotky obyváku!! Měj se moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj Vierka, torta sa ti podarila aj tie korytnacky a kyticky su krasne na nej - klobuk dole. Nellie

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, úžasná oslava s mňamózním dortem ... a krásnými dary! Kočidu já také ráda, máme úžasné kočky a po panence pošilhávám také já...
    Prima večer. Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Dortík je krásný moc se ti povedl :o) a panenka je úžasná.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, posílám velkou gratulaci všem oslavenců! Parádní dort, krásné dárky a ty Vojtíškovi fotky....to je fakt něco!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, Věruško, tak všechno nejlepší dodatečně Vojtíkovi a v předstihu i tobě! Panenka je tedy nádherná, musím se ke Kočidě na ně taky podívat, moc by se mi doma taky jedna líbila :o) hezký den! L.

    OdpovědětVymazat
  8. Panenka je nádherná a dortík taky. Opožděně oslavenci vše nej!

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, máš u mě na blogu ocenění, vyzvedni si je, prosím! Krásný večer! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Věruško, dortík je krásný, mě by taky udělal radost. A vidím, že i radost z dárku proběhla náramná:-). A tvůj dárek je taky nádherný, panenky od Kočidy obdivuju už dlouho, taky nějakou plánuju, ale pořád na ni nějak nevybývá...takže plně chápu, že se kocháš, kocháš a kocháš:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Vierka, aj ja by som sa potešila takej tortičke, tiež budem mať narodky v tomto mesiaci. Malý je zlatučký. Aj Tvoj darček je krásny, prajem všetkým oslávencom veľa zdravíčka a lásky.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Věruško, dort je krásný. Vojtíškovi, tobě a i manželovi přeji vše nejlepší k narozeninám. ♥ Měj se hezky, Simona.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.