pátek 29. června 2012

Dárečky

Krásný páteční den. Dnes nám začínají prázdniny. Už se moc těším, že si ráno budu moci polenošit. Tedy alespoň někdy, jak to tak znám, když kluci nemusí, vstávají dost brzo a když musíme, spali by do alelujá. Vašík jde dnes naposledy do školky - tedy alespoň tento školní rok. A tak jsem pro paní učitelky a paní kuchařku nachystala malé dárečky. Barvičky si vybíral Venda sám a hned si je také rozdělil, která barva komu. Já jsem měla v plánu něco jednobarevného, ale docela se mi ten Vendův výběr líbí.
Původně jsem chtěla uháčkovat pouze srdíčka podle Leničky. 
Jenže mi to nedalo a protože jsem chtěla vyzkoušet kytičku, byla to skvělá příležitost.
A kvetoucí levandule na zahrádce mi připomněla jednu fotku, kterou jsem si uložila pro inspiraci. A tak přibyly i voňavé háčkované polštářky. Bohužel si nemohu vzpomenout, kde jsem polštářek viděla, takže pokud budete někdo vědět, budu ráda za informaci a doplním odkaz.


Mějte se krásně a užijte si první prázdninový víkend ... Věra

16 komentářů:

  1. Jo, Věruško, školní rok končí a prázdniny začínají... malá končí první rok ve školce a velkej kluk už šestou třídu základní školy... to to letí, bože... já jsem stihla uháčkovat akorát růžovou sovičku pro malé kamarádku do školky, jinak nic... jak jsme lítali s tou nosní mandlí atd., nějak jsem na to neměla ani náladu... tak dostanou jen kytičku a bonbonky... krásný pátek! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni i k vám domů krásný první prázdninový víkend ... však se děti určitě již nemohou dočkat ... Věra

      Vymazat
  2. Krásné a nádherně jsi zkombinovala barvičky!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo děkuji, barvičky vybral Vašík tak mu to vyřídím. Háčkovala jsemz melírované příze Camilla a takhle hezky to z toho vyšlo. Hezký víkend ... Věra

      Vymazat
  3. Taky mám jednoho Vašíka, který letos školku končí. Dárky se Vám povedly, určitě budou pro personál vítanou změnou v záplavě kytiček. Vašíkovi a celé rodině hezké prázdniny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a hezké prázdniny i vám ... Věra

      Vymazat
  4. Věru,
    krásné dárečky!!!
    Přeji nádherné prázdniny a užívejte si!!
    Krásný den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuji a užívat si budem, už vymýšlím výlety a po víkendu razíme na první. Hezký víkendík ... Věra

      Vymazat
  5. Z darčekov budú mať ich budúce majiteľky iste radosť. Sú veľmi milé. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, dárečky jsi vyrobila nádherné, paní učitelky i paní kuchařky to určitě ocenily a 100% se líbilo:-). Barvy vybral Vašík moc pěkně

    OdpovědětVymazat
  7. Dárečky jsou krásné--určitě udělaly velkou radost.Vašík vybral krásné barvičky.Přeju ti krásné prázdniny plné pohody :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Darecky mas supr toll barvicky takove mam moc rada .pOSILAM TEBE HEZKY VIKEND kARIN

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, ve školce měly paní učitelky s paní kuchařkou určitě radost. Jsi šikulka!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško,
    opravdu krásné háčkované a barevné dárečky jsi vytvořila :-)
    Šikulka !
    Krásné výletování !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.