pátek 11. května 2012

Ze zahrádky

Je tu opět pátek a můžeme se těšit na nadcházející dny volna. Já jsem si dnes udělala radost a koupila nové kytky do předzahrádky. Včera jsem osázela další truhlíky na terase, ale nějak jsem špatně počítala a nakoupila málo. Musím se ještě polepšit. A pak až budou krásně rozkvetlé, tak se vám s nimi pochlubím. Snad bude s čím ... ? A když jsem nové kytí zasadila, popadla jsem foťák a zdokumentovala i to málo ostatní, co mi zatím dělá radost svými květy.

Dnes koupená slunečnice
 
 Tahle kytka se mi dnes také zalíbila, ale vůbec netuším, jak se jmenuje.
První květ minirůžiček. Jsou letos nové a já z nich mám ohromnou radost.
Okrasný česnek.
Pivoňky
A takhle se daří jahodám v truhlících. Letošní hokus-pokus kvůli slimákům. Vypadá, že budou mít kluci co mlsat ...

Už se těším na příští týden. Chystám se na trhu koupit rajčata a cukety a konečně s nimi šup na záhon. Nejsem bohužel šťastnou majitelkou skleníku, tak čekám vždy, až když přejdou mužíci mrazíci.

Mějte krásný víkend ... Věra

10 komentářů:

  1. Ahoj Věruško, krásně zahradničíš úplně jako já, až se nám to rozroste můžeme se předhánět kdo má víc květů. :-) A co se týče toho nakupování tak to je u mě naopak, spíš koupím víc kytiček a až potom přemýšlím kam je zasadím. :-) Hezký víkend, Simona.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš nádherné květinky na zahradě.

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, krásně ti to kvete! Je vidět, že je u vás tepleji - pivoňky mají kvítka jak třešňové pecky, okrasný česnek opět nepřežil....
    Hezký konec týdne - a klukům prima hasičský víkend! Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle všechno, že už u Vás kvete? Přeji krásný víkend do teplých krajů :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, teda koukám jak blázen... jak ti vše už kvete! Nám se pivoňka teprve olistila hihihi.. krásné*** užívej si radost z kytiček i zahrádky... a skleník... mně letos přemrzly afrikánky i ve skleníku..
    Krásný víkend***

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Věruško, máš krásně rozkvetlá kvítka:) Já také s paprikama a rajčaty vyčkávám, ale příští týden už je koupím:)!! Užijte si pěkný víkend!

    OdpovědětVymazat
  7. Věru, moc hezké fotky. Nejsem sama, kdo zírá na tu pivoňku...Mám malinká poupátka...
    Přeju hodně zahradnických úspěchů a radostí a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško to je prostě nádhera,když všechno kvete!Michaela

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi pilná zahradnice:-D Já jsem se zalekla předpovědi počasí, tak kytky čekají ještě v teple, než poputují do truhlíků.

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, počkám si na úrodu jahod, a jestli budete mlsat, příští rok je do truhlíku šoupnu taky, a pivoňka je nádherná. Margit

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.