středa 2. května 2012

Pampelišky

Opět vás u sebe vítám. Dnes byl opět nádherný slunečný den - a moji kluci se rozhodli udělat mi radost. V sousedovic sadu "svítí" pampelišky jako tisíce malých sluníček. A kluci mi pár těch sluníček natrhali.
Když jsem je tak pozorovala, jak dovádějí, napadlo mě, že bych mohla vyzkoušet pampeliškový med. Ještě nikdy jsem ho nevařila, ale dnes jsem na něj dostala "šílenou" chuť.
Na webu jsem nějaký ten receptík našla, ale pokud máte nějaký vyzkoušený ... budu ráda, pokud se se mnou podělíte o své zkušenosti.

Mějte se sluníčkově a děkuji za všechny vaše návštěvy i komentíky ... Věra


13 komentářů:

  1. Věrko, Tvoji hošíci jsou zlatíčka! Pampeliškový med chci také po x... letech uvařit - recept dodá mamka, tak se podělím. Hezký večer, Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Pampeliškový medík je výborný,já jsem ho již dělala,takže vřele doporučuji,ted je pampelišek všude velká spousta:-)!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Jé koukám že kluci mají stejný nápady... já dneska taky kytku pampelišek dostala.
    Mějte se pěkně Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný pampeliškový příspěvek :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Vierka, púpavový med som robila, ale bolo to veľmi dávno a recept je niekde v nedohľadne. Bol síce riedky, ale veľmi chutný. Zlatí kluci, a asi veľmi ľúbia svoju mamku, keď jej natrhali kytičku.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  6. Vieri, ešte že máš tých chlapcov, lebo o kvetinky máš vždy postarané. Zlatí sú. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky,kluci jsou úžasní.-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, pampelišky, ty my taky moc rádi... hlavně ty odkvétající foukačky... už začínají a malá je sbírá ve velkém... a fouká a fouká, dokud toho nemáme plné vlasy... hezký den! L.

    OdpovědětVymazat
  9. Supr ty kiticky mam moc rada ale bes ten pil hahaha dik za fotky pa Karin

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem dělala pampeliškový med a dopadl hrozně.Ale to nebylo receptem,ale mou vinou,či spíše manžel je trúba..:-D
    Už byl med hotový a řekla jsem manželovi,až vypne plyňák.A šla jsem ven na zahradu.Když jsem přišla asi za 3hod. med se pořád vařil..:-D Měla jsem z toho skoro karamel a vitamíny v háji..:-D
    Dětičky jsou zlaté a myslí na maminku. My jsme dělali píšťalky z pampeliškového stonku. A malý Alex prohlásil,že má medvěda.To když jsem utrhla hrubý a krátký stonek,tak mručel jak medvěd..:-D
    Hezký den přeji
    Daška

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Věrko,pampelišky u nás taky letí.. Pampeliškový med jsem bohužel nikdy nezkoušela, takže Ti nemůžu poradit!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško, ty fotky jsou úžasné! med vařila babička, bohužel, nevím jak, ale tu chuť si pamatuji...
    Měj se hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško máš moc pěkný blog, pěkný den ti přeji Marcela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.