čtvrtek 17. května 2012

Ocenění

Máme před sebou poslední pracovní den a pak hurá víkend. Snad bude příjemně slunečný. Pošmourna již bylo dost. A pokud by se náhodou nezadařilo, já tu jedno sluníčko mám - a to v podobě ocenění.
Moc děkuji EMILCE a LENIČCE, od kterých ke mě připutovalo.

Ocenění nemá žádná pravidla - tak jsem si dala alespoň jedno pravidlo pro sebe, a to počet oceněných. A tak posílám dál těmto deseti blogům.











Děvčátka, určitě si ho vyzvedněte. Zasloužíte si ho.

Doufám, že vám již brzy budu moci ukázat, na čem jsem posledních pár dní strávených v posteli pracovala, aby mi to marodění rychleji ubíhalo.

A děkuji za všechna přání k dnešním Vojtíškovým narozeninám.
Všem milým duším přeji krásný nadcházející víkend. Jsem ráda, že mohu být mezi vámi. 

Věra




13 komentářů:

  1. Věruško především gartulace k ocenění a velké poděkování!!Moc si toho vážím a také se moc těším na tvoje příspěvky,až uvidím,čím jsi se v posteli zabavila:-)Michaela P.S.jukni zase ke mě,právě probíha Giveaway:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Vieri, takisto Ti blahoželám k oceneniu a zároveň nesmierne ďakujem, že si s ním podelila aj so mnou. Teším sa na Tvoje ďalšie tvorenie. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško,
    gratuluji Ti k ocenění, máš ho zasloužené. Celý blog je moc hezký.
    Děkuji Ti za všechny milé zprávy u mne a také za Tvé ocenění, které jsi mi věnovala. Mám obr radost :o)
    Hezký večer a Vojtíškovi dodatečně všechno nej nej ...
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Věruško, moc děkuji za ocenění a moc si ho vážím.
    Už jsem zvědavá, co jsi při marodění vytvořila, tak šup s tím na blog :-)

    Alča

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný blog Věruško pá Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Vierka, gratulujem a veľmi pekne ďakujem.

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, moc gratuluji a ještě víc děkuji! Jsi zlatá!
    A taky gratulace pro Vojtíška - je to krásný kluk, ať se mu daří!
    Hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, gratuluji ti k ocenění a moc děkuji za ocenění pro mě, moc si toho vážím. Hezký víkend, Simona.

    OdpovědětVymazat
  10. Verko, moc a moc gratuluji k tvemu oceneni a zaroven dekuji za oceneni pro me. Moc si vazim, ze jsem jej dostala prave od tebe. Hezky vecer, Katerina

    OdpovědětVymazat
  11. Upřímně blahopřeji k ocenění. Takový krásný blog a jeho šikovná autorka si ho po právu zaslouží. Krásné dny přeje Janka

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško...moc ti gratuluji k tvému ocenění.
    Posílám pozdrav Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.