úterý 1. května 2012

Něco z trouby a něco na gril

Krásný podvečer. Tak máme za sebou první májový den. Doufám, že jste ho měli pohodový jako my. Tedy vlastně já s klukama. Manžel strávil opět celý den v obýváku. No ale už se to opravdu rýsuje. Teď přijde na řadu zedník a pak o víkendu položit desky. Vybrat lino. Ale na konečný výsledek si budu muset ještě počkat. Objednala jsem si nový nábytek a dodací lhůta je 3-5 týdnů. Tak uvidíme, kdy se dočkám.

Dnešní den jsme si zpříjemnili grilovačkou. Udělala jsem k obědu takovou malou rychlovku. A odpoledne jsem upekla opět jednu rychlovku - mramorovou bábovku. Mám ráda rychlé recepty - vše do jedné mísy a zamíchat ...

Připraveno na gril - slabé párky se zeleninou. Grilované v alobalu.

Pěkný zbytek dne a celého týdne ... Věra

8 komentářů:

  1. Věrko, Ty jsi úžasná kuchařinka! Vše máš krásně nafoceno, až se sliny sbíhají....
    Tak už šup pod třešínku... Hezký večer. Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, těším se na fotky vaší proměny, až bude vše hotovo, s nábytkem,...to bude určitě paráda a krása největší:-). Díky za receptík na bábovku, asi vyzkoušíme, Lukáš pořád somruje bábovku, má rád "dusivky", tak se na ni asi v následujících dnech vrhneme:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věrko, bábovka vypadá super a ty párečky určitě měly taky úspěch. Už se těším na obývák.
    Měj se hezky
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Verca skoda babaovka je na obrazek od Pc lepsi tady vedle mnj na talir a bustika taky na a co tady nic vic jak hlad hahaha posilam tebe hezky Mai a slunicka pa karin

    OdpovědětVymazat
  5. Mnam až se mě tu sliny sbíhají :o)
    Také jsme měli dlouhou čekací lhutu na sedačku -6 týdnů no a nakonec se ozvali po necelích týdnech 4 :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Bábovkou bych nepohrdla, vypadá nádherně.

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško ... bábovka určitě byla móóc dobrá ... a párečky taky ... už se těším až budeme opékat ...

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Věruško,já mám také ráda rychlé receptíky,mramorovou bábovku znám:-)Už se těším na fotečky obýváčku,posílám pozdrav!Michaela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.