neděle 13. května 2012

Mamince ....

"Matka je někdo, kdo může zaujmout místo kohokoliv jiného. Její místo však nemůže zaujmout nikdo."
Mermillod
 Srdíčka pro mamku k dnešnímu svátku jsem háčkovala podle skvělého návodu u Leničky.

VŠECHNO NEJLEPŠÍ MAMI ...

13 komentářů:

  1. Věrko, to jsou krásné dárečky pro maminku, určitě bude mít velkou radost!! Hezký den. Peťa

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško krásná slovíčka,já už maminku nemám a můžu potvrdit,že je to svatá pravda!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Verusko na tvuje maminka ma radost a je vic lepsi jak neco koupis to je od sirdicka a je moc hezky napad .Hezky den pro tebe taky mas od kluky 100 procent taky male darecky pa karin

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško ahoj, krásná a pravdivá slova, vše nej...všem.......Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Krásnou sváteční neděli! Moc hezká srdénka... Maru

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný dáreček, Věruško!
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko, tenhle citátek je můj neoblíbenější a vždycky mi vžene slzy do očí... co bude, až maminka nebude... prázdno bude... srdíčka jsou krásná, skvěle jsi je zvládla, maminka bude mít určitě radost... Hezký zbytek neděle!!! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  8. Miloučký dárek jsi pro maminku nachystala. Měj se hezky, Věrko. Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. A copak jsi dostala Ty Věruš, jako vzorná mamča? Ale tuším, pravé srdce na dlani plné lásky od kluků:-D

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za vaše krásné komentíky. A co, že jsem dostala já? Vojtíkovi je ještě nějaký svátek fuk, ale Vašík mi nachystal sám snídani do postele. Mějte krásný týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné srdíčka.Moc hezký celý týden přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  12. Věrko, krásný dáreček! A moc se mi líbí ten citát v úvodu článku, nádherný. Já mamce dala kytičku, chtěla jsem něco ušít, ale ještě není, kde, tak to jsem nestihla...A já od Lukáška dostala krásnou růžičku, kterou mu pro mě koupil M:-). A tu nejsladší pusu. Věruško, měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  13. Krásne darčeky, mamka mala určite velikánsku radosť.
    Emily

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.