pátek 18. května 2012

Giveaway

Máme tu krásný slunný páteční den a já vám přináším skromnou informaci. Růžičková soutěž právě probíhá. A kde, ptáte se? No přeci u Míši na blogu.
Míša pro nás nachystala krásné a voňavé ceny, tak neváhejte a nakoukněte.

A ode mě přijměte přání krásného víkendu ... Věra

6 komentářů:

  1. Věruško potvrzuji účast a i tobě krásný víkend!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip, Věruško, už jsem se přihlásila... ikdyž pochybuju, že v té záplavě přihlášených budu mít nějakou šanci... ale risk je zisk, tak jdu do toho! Krásný víkend i Tobě!!! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, rádo se stalo. Právě se chystám na to tvoje cheesecake - korpus je upečený, tak jdu namíchat vrchní vrstvu. Jsem zvědavá, jak to dopadne. Ale budu si muset koupit menší formu, mám ten spodek opravdu slaboučký. Krásný víkend ... Věra

      Vymazat
  3. Verko, preji krasny vikend a zdravim, Monika....

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, přeji hodně štěstí, ať se na tebe u losování usměje;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško mrkni ke mě na blog:-)a pak tě poprosím o adresu!!!!(byvicky@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.