pátek 6. dubna 2012

Velikonoční obrázky

Hezký páteční večer. Na několika blozích jsem viděla krásné velikonoční obrázky. A také jsem po nich zatoužila. Původně jsem chtěla obarvit rámečky na bílo, ale zapoměla jsem dnes koupit barvu. Nevadí, myslím, že i tak jsou pěkné.

Hrabání v hlíně jsem nakonec odložila. Prý se to dnes nemá. 

Mějte pohodový večer ... Věra

10 komentářů:

  1. obrázky i dekorace se moc povedly :o) Krásné pohodové velikonoční svátky přeju.Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, obrázky jsou moc pěkné... Krásné Velikonoce.. :o) Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Mola Veuska obrazky moc pekne mnj moc libi posilam tebe hezke vekikonoce a drzim palec nemas moc neco na pde........ hahah mam taky strach .pa karin

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, nádherná výzdoba a obrázky. Krásné Velikonoce Alča

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Vierka, obrázky sú pekné aj tak. Krásne a požehnané sviatky.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, tolik krásných obrázků...přeji Tobě a celé Tvé rodině krásné a pohodové VELIKONOCE!
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Vierka!
    Pekná dekorácia!!
    Prajem príjemné a pohodové sviatky!!
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné obrázky :) Přeji pěknou neděli a děkuji :) Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné obrázky.Přeji pěkný týden,třeba už sluníčko vykoukne :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.