úterý 17. dubna 2012

Dnešní den

Krásný úterní večer milé blogerky. Dnes u nás nádherně svítilo sluníčko, tak jsme byli s Vojtíkem celé dopoledne venku. A já se malinko hrabala v hlíně. Sázela jsem do truhlíků nějaké kytí, které jsem koupila a které se nemohly již dočkat, až je konečně přesadím. A také jsem dnes jela dvakrát do zahradního centra kousek od nás. Poprvé mi došla hlína a podruhé mi chyběl jeden truhlík. No a když jsem tam byla podruhé, neodolala jsem košíčku, který se mi dopoledne zalíbil. Takže jsem krom truhlíku odvážela ještě jednu drobnost navíc. Vůbec jsem neměla potuchu, na co ho využiji. Ale již jsem na to přišla.
Myslím, že na háčkovací potřeby bude fajn. Zrovna pracuji na nových čtverečích. Budou nové polštářky na chalupu. A také podhlavník. Jen těch čtverečků je zatím málo.

A to už je přehlídka mého dopoledního snažení.
 Letos jsem vzdala boj se slimáky. Kluci si budou ozobávat jahody sami přímo z truhlíků. Pomoc slimáků opravdu nepotřebují.
A tady mají maliny a měsíční jahůdky. Vše mají krásně po ruce v místě, kde mají svůj prostor na hraní.

Mějte pohodový týden ... Věra

21 komentářů:

  1. Ahoj Věrko, ten košíček je krásný. Takový piknikový. Já bych v něm nosila dobroty na zahradu. Bydlíme totiž v patře, takže se toho vždycky snažím vzít co nejvíc najednou, abych nemusela běhat sem a tam. Boj se slimáky je věčný. Je prý dobré ty květináče ještě ovázat měděným páskem nebo proužkem smirkového papíru. Ale vyzkoušené to nemám.
    Hezké dny
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji za tip, vyzkouším. A Jani košíček je spíš takový dekorační, pidi, moc dobrot by se do něj nevešlo - ale je krásný, možná jen dostane jiný látkový kabátek. Jestli se k tomu tedy dostanu, plánů spousty, času míň. Krásný den ... Věra

      Vymazat
  2. Ahoj Verca jo dneska uns slunicka take ale studena vitr,ale dete to nevadi hezky hreje venku.A tvuje Granny so nadherna a chalupa potom je jak pohadce.Hezky tebe zdravimposilam tebe slunicka pa Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin děkuji a také posílám pozdrav, Dnes bude zas krásně slunečno ... Věra

      Vymazat
  3. Věruško i u nás bylo krásně a vypadá to že dnes bude zas!Košíček je nádherný,ten bych tam také nenechala:-)A ty čtverečky ve žluté vypadají nádherně-skoro už letně!Posílám pozdrav Michaela!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, moc děkuji. Měj krásný den ... Věra

      Vymazat
  4. Ahoj Veru, a víš, že jsem taky přemýšlela o tom, že zasadím jahody do truhlíku, jen nevím, jestli "rostou" a plodí jak, mají, přeci jenom jsou v truhlíku. Ty už v tom máš praxi nebo někdo poradil? P.S. košík nádherný. Ahojky a měj se krásně Margit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Margit, jahody jsem zatím měla v truhlíku jen ty popínavé. Tento druh zkouším letos poprvé. Ale v zahradnictví mi říkali, že se k tomu uchyluje čím dál víc lídí - právě kvůli slimákům. Tak uvidíme. Krásný den ... Věra

      Vymazat
  5. Ahoj Věru,
    košík je krásný a ty žluté čtverečky jsou na zvednutí nálady jako dělané. Už se těším až předvedeš ty hotové polštářky.
    Mě zahrada teprve čeká... ale s truhlíky na jahody to není vůbec špatný nápad.
    měj pěkný den Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško,
    musím se smát, protože přesně takhle jsem v květinářství řádila v sobotu ;-)
    Při první návštěvě jsem se ještě držela, ale při druhé už to lítalo do košíku i s vyhlídnutým srdíčkem ;-)
    Zatím jsme naplnila truhlíky pelargonkami a opatruji je spolu s keříky v garáži / bojím mrazíků/ a příležitostně vynáším na sluníčko.
    Zahrádku teprve budeme budovat a jahůdky také plánuji , uvidíme jak to u nás bude se slimáky ;-)
    A ty čtverečky k těm jsme se ještě nedopracovala :-o
    krásný slunečnáý den !

    OdpovědětVymazat
  7. Věru ten košíček je pohádkový!Nádherné venkovní snažení a moc pěkně zdokumentováno:-)Moc zdravím:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, pro košíček jsi našla super využití a když na něj teď tak koukám tak zjišťuji, že ho potřebuji. :-) Čtverečky jsou krásně sluníčkové a už se těším na výsledek. A ty truhlíky ti závidím, že už to máš za sebou mě to teprve čeká. Tak ať ti to pěkně roste. Simona

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, to je krásně sluníčkový příspěvek - čtverečky, kytičky,...Konečně je i trochu jarní počasí, viď. Já do truhlíků teprve nakupovala, snad je o víkendu osadím...
    Měj se hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Také čtverčkuju na polštářek--ale takové krásné žluté barvičky nemám :o) Moc se těším na hotový polštářek :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Věruško, tak koukám, že jaro už je v plném proudu!! Čtverečky jsou moc pěkné!!

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško, to jste měli parádní krásný den! Ten košík je naprosto dokonalý, tomu bych taky neodolala! A kluci budou mít určitě krásnou úrodu. U nás se marodí - oba kluci mají hodně rýmu, i Fífa, tomu chuďátkovi teče z nosu, takže v noci toho moc nenaspíme,...tak doufám, že je to brzy přejde a zas bude líp...Mějte se krásně a hlavně buďte zdraví;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný den a nádherné čtverečky.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Věru,
    tedy-Ty jsi řádila, ale máš to krásně osázené.
    A košíček na háčkovací potřeby je moc hezký a čtverečky??
    Bude to moc hezké, už se těším na výsledek!!
    Měj se moc hezky a děkuji za návštěvy u mne!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  15. krásně zasazeno, já mám vždy zpoždění, ale snad se dnes k tomu také dostanu. košíček je krásný! a kluci šikovní malíři.

    OdpovědětVymazat
  16. Vieri, máš u mňa ocenenie za Tvoje inšpiratívne a krásne tvorenie. Andrea

    OdpovědětVymazat
  17. Věruško u mne na blogu máš ocenění!Michaela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.