čtvrtek 5. dubna 2012

Poklad ze sklepa

Krásný čtvrteční večer moji milí návštěvníci. Musím se vám pochlubit, jaký poklad našla moje mamka, když tento týden vyklízela sklep. Jak mi ji ukázala, byla prostě moje. 
Musím ji ještě vyčistit, ale i tak jsem si ji už vystavila.
Škoda, že tam takových pokladů nebylo víc.

Děkuji za spoustu krásných komentářů k mým maceškám. Dnes jsem byla okouknout nějaké obývákové stěny. Měla jsem jednu již vybranou, ale bohužel jsem zjistila, že je o půl metru širší, než místo, kde bude stát. Škoda! No ale něco se mi již zalíbilo, tak uvidíme, co na to manžel. A při té příležitosti jsem si již koupila nějaké muškáty do truhlíků. Tak budu zítra malinko "zahradničit".

Mějte krásný večer i zítřejší den ... Věra

8 komentářů:

  1. Vieročka, ja tiež zbožňujem ten pocit, keď niečo u maminy nájdem. A ty si našla krásnu vecičku. Pekné sviatky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, krásný poklad:-) Krásné velikonoce:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věrko, to je krásný poklad.
    Hezké velikonoce
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež mám taký radostný a nostalgický pocit zo starých vecí, aj keď u nás sa niekedy všetko vyhadzovalo. Veľká škoda. Určite k tomu pokladu zaraď aj svoju mamu, ten je najvzácnejší.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško....nádherný poklad.
    Krásné velikonoce Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško krása,pomáhat někde vyklízet se opravdu vypácí,já ted jujla ke tchyni na půdu a bože můj ta tam má poklady!Musím hodit očkem a poprosit jestli mi také nějaký dá:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, takových pokladů víc... Třeba se ti při dnešním zahradničení poštěstí a najdeš poklad, protože je Velký pátek a otevírají se poklady. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.