středa 25. dubna 2012

Ocenění

Po delší odmlce se vám dnes opět hlásím za svého domova. Dnes mě čekalo velké překvapení - od Andrejky jsem dostala ocenění . Musím říci, že mě vždy takováto věc potěší - jsem ráda, že se vám u mě líbí a rádi se vracíte.
A dodatečně bych chtěla poděkovat ještě Míše, která mi ocenění udělila ještě jednou.

 Tak a jaké jsou vlastně podmínky:
1. napiš 7 věcí o sobě -  co o sobě mám říci - mám ráda svoje tři chlapy, hezké věci, květiny, dobré jídlo, nemám ráda žehlení, závist a nevlídné počasí

2. ocenit 15 blogů, které nejsou starší jednoho roku - tuto podmínku se mi podařilo splnit zatím pouze z části, někteří moji favorité již ocenění získali a nebo jsou starší. Jen co se všemi blogy proberu, doplním.

Hanka - http://ha-sla.blogspot.com/

A ještě doplňuji, jak jsem slíbila. A protože jsem se opravdu snažila dodržet podmínky, víc blogů již asi nenajdu. Třeba příště - za jiných podmínek.
Hanka - http://calenndula.blogspot.com/
Lucie - http://jujinka-150.blog.cz
Maru - http://maru-stesti.blogspot.com/

A pak okouknu koho jste ocenili vy a věřím, že najdu spoustu nových zajímavých blogů. Už se těším.

3. oceněným zanech zprávu


A já? Nezahálím! Tvořím, přemýšlím a vybírám do nového obýváku. Už se těším, až bude hotovo. 
Zítra se chystáme na chalupu vysadit nový živý plot. Tak doufám, že bude sluníčko. Dnes tedy u nás nic moc!

Mějte krásné dny a děkuji za všechny vaše návštěvy

Věra



8 komentářů:

  1. Věruško...ze srdce Ti děkuji za překvapení v podobě ocenění...Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Věru, moc gratuluji !!! Přeji Ti krásný den, také jsem dlouho nebyla a žasnu, co je nových příspěvků, které jsem nějak nestíhala... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Verko, gratuluji k oceneni a moc chvalim kosicek i ctverecky z minuleho prispevku. Mej krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Věrko, upřímně ze srdce děkuji za udělení ocenění, moc si jej vážím!
    Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, moc gratuluji a přeji hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, gratuluji ti k tvému ocenění a děkuji ti za ocenění pro mne, moc si toho cením. Hezký večer, Simona

    OdpovědětVymazat
  7. Věru, gratuluju a moc děkuju!!! je to pro mě pocta, já myslím, že můj blog není moc "versatile", tedy všestranný, ale možná to někdy napravím? no, uvidíme. prozatím občas stihnu přidat fotku nějakého tvoření, ale ani všechno nestíhám na blog dávat. abych dokumentovala třeba i vaření, to už je pro mě těžký úkol. a já si nechci brát větší sousto, než jaké zvládnu.
    tak ani nebudu ocenění teď posílat dál, protože bych to odflákla. třeba někdy v budoucnu to zvládnu, ale teď mám tolik práce a péče doma, že to nejde...
    měj se moc hezky, pozdravuj kluky!
    H.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Věrko moc gratuluji a děkuji za krásné překvapení :)♥ Moc si toho cením :) Přeji pěkný víkend Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.