úterý 3. dubna 2012

Macešky

Macešky mám moc ráda a jak jen to bylo možné, pár jsem si jich koupila a osázela truhlíky na okenním parapetu. A takhle se jim daří.


Krásné předvelikonoční dny ... Věra

9 komentářů:

  1. Věruško, nádhera! Miluju macešky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Vierka, sú krásne, to boli moje prvé kvety na balkóne.
    Aj Tebe krásne predsviatočné dni.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko macešky mám také moc ráda a ty tvoje mají úžasný truhlíček :-)

    OdpovědětVymazat
  4. U nás sa volajú sirôtky a sú to vďačné kvietky. Vierka vyrobila si krásnu dekoráciu.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Věrko, macešky mám moc ráda a tyhle Tvoje se mi moc líbí

    OdpovědětVymazat
  6. Macešky jsou moc krásně nadekorované -- určitě se jim daří a bude dařit skvěle :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, moc pěkné. Škoda, že to počasí venku není stejně zářivé jako tvé truhlíky.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Věrko,začla jsem mít macešky ráda a také zdobí truhlík u nás:-)
    Krásné svátky velikonoční přeje věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.