pátek 2. března 2012

Včera jsem pekla

Krásné páteční odpoledne Vám  všem přeji. Snad je u vás lépe, než u nás. Počasí nic moc a kluci stále marodí. Ten mladší dnes dostal antibiotika. My se z těch nemocí snad nevyhrabeme. A tak když jsem viděla u Šárky na blogu recept na Zázvorové sušenky, které jsou prý dobré na zahnání bacilů, pustila jsem se včera do díla. Z dávky mi jich vyšlo asi 50 kousků.
A tohle bylo dnes ráno na stole. Byly opravdu dobré, určitě zas upeču.

Děkuji za všechny vaše komentáře k předešlému příspěvku, nestačím odpovídat, tak alespoň takto hromadně.

Mějte krásný víkend ... Věra

5 komentářů:

  1. Ahoj Věrko, naší rodinu postihl taky nějaký bacil. Doufám, že už jsem všichni dozvraceli, protože jsem nespala už tři noci za sebou.
    Hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, to je fakt krásná fotka...jak ze žurnálu..:) Ač nemusím zázvor, tak sušenky zkusím, třeba mi budou zrovna chutnat. ;) Hezký podvečer. Peťa

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věrko, ti bacili teď řádí asi všude - holt jak se oteplilo, tak se zase probudili...Lukáš je taky pořád doma, v úterý jsme byli na očkování s Fífou a paní doktorka si ho poslechla, koukla do krku a doporučila ho nechat min. do konce příštího týdne doma mimo kolektiv, že je tak na hraně, tak ať to překoná a nenavalí na sebe nějakou horší infekci...máme kapky na kašel, vitaminy na imunitu,...tak snad bude ok...Fífa naštěstí zatím nic nechytá - miluju kojení:-). Sušenky vypadají jedle (teda aspoň z toho, co zbylo:-D), stejně jako Večerka moc zázvor nemusím, zázvorky u nás byly totální propadák, ale tohle by se možná mohlo zkusit, Luciš teď miluje sušenky jakéhokoli druhu:-). Věruško, pěkný víkend, pokud možno ve zdraví:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sušienky vyzerajú dobre a hlvné je, že chutili. A máš pekné dózičky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Tyyyy jo, to zkusím, ještě že fotíš pečení, trochu Ti to závidím, já péct moc neumím, možná výsledky nemám takové, jaké bych chtěla, protože převážně peču od oka :-) nemám ráda vážení, ještě hrnky, ty dám, ale zbytek ... přiměřeně ....:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.