úterý 20. března 2012

Trochu jara od nás

Krásný jarní den vám všem ... Také vás sluníčko navnadilo k dalšímu tvoření? Já jsem se dnes pustila do šití. Už od loňska tu mám látku s levandulí. Tak přišly na řadu podsedáky a podložka na stůl. Pro dnešek to bylo vše, teď musím promyslet, co bych ještě spíchla. Látky zbylo ještě habaděj.
Ráno jsem na trhu koupila opět nějaké kytičky a již zprovoznila své levandulové květináče.
A ještě malá ukázka víkendového tvoření. Opravdu malá - původně jsem chtěla vajíček víc, ale nějak mi to nešlo tak, jak bych si představovala. Nechám to pár dní vstřebat a třeba se ještě o nějaká pokusím.
Užívejte si sluníčka. Já zítra vyrážím do našeho hlavního města na muzikál. Pak vám písnu, jak se mi líbil.

Krásný den ... Věra

18 komentářů:

  1. Moc krásné jarní fotečky a nádherné tvoření.Hezké pohodové dny přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Verko, jsem si jista ze neco najdes, co by jsi jeste mohla usit. Vajicka jsem zkousela taky, mam 3 kousky a tim jsem asi skoncila :o) a uzij si muzikal! Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verca na mas jarni sto procent supr fotky,a modra barva je muje .Hezky tebe zdravim a drzim palec slunicka unas trochu zastavit pa Karin

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Věrko, krásně jsi si vše ušila a nazdobila. Pokud se vajíčka nedaří ani Tobě, které se vede snad vše, na co sáhneš, tak to nejspíš nebudu ani zkoušet. Užij si muzikál
    Hezký zbytek dne
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám všem děkuji a JANI určitě vajíčka zkus - já to ještě také nevzávám. Říkám si, že jsem měla jen špatný den na tvoření.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Verus, krasna jarni vyzdoba, o ktere se me, diky pocasi u nas , zatim muze jen zdat :) Osazene kvetinace vypadaji moc pekne a take podsedaky jsou kouzelne! Moc zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko krásné tvoření. Ty květináče s kytičkami jsou dokonalé. Užij si muzikál a těším se na report. :) Peťa

    OdpovědětVymazat
  8. Věru krása a vajíčka se povedly,já si je objednávala a máš prvadu to počasí nás všechny láká k jarnímu tovření:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký večer, Věrko! Krásně jarně jsi tvořila a nafotila... Levandule je úžasná a šitíčko parádní...
    Přeji krásné jatní dny ... a bohatý kulturní zážitek!
    Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  10. Vierka, dekorácia na okne sa Ti naozaj vydarila je veľmi pekná. Kvetinky majú krásnu farbu a podsedáky si ušila perfektne.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné jarní osvěžení.

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško, jedním slovem krása. Užij si dnešní výlet.

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, užij si muzikál. Krásně jsi našila a levandulovým květináčkům to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  14. Věruško, moc povedené!
    Užij si večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné!
    Taky musím doplnit výzdobu o pár kvítků, co jsme včera koupili.

    OdpovědětVymazat
  16. Věru, hezký jarní relax. Ójééé, úplně to svádí k posezení :-)
    Pa pááá

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný jarní přivítání. Miluju tohle roční období.

    OdpovědětVymazat
  18. Všetko máš krásne Vierka.
    Krásny jarný týždeň.
    Emily

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.