sobota 3. března 2012

Sýr z trouby

Dnes u nás máme krásný slunečný den. Tak než se mi upeče Papouščí bábovka podle Janičky, mám tu pro vás jeden receptík. Co bylo dnes k obědu? Sýr pečený v troubě. Pochoutka pro ty, kdo nemůžou smažený obalovaný sýr. Ale i pro vás ostatní. Co znám tento recept, tak již obalovanou klasiku nedělám. ( originál receptu najdete zde )

A co potřebujeme:
sýr, šunkový salám, vejce
máslo a strouhanka
zapékací mističky nebo hrnečky

Postup:
Mističky (hrnečky) vymažeme máslem a vysypeme strouhankou. A pak dáváme jednotlivé vrstvy.
1. vrstva - strouhaný sýr
2. vrstva - strouhaný salám
3. vrstva - rozkvedlané vejce ( 1 mistička = 1 vejce)
4. vrstva - strouhaný salám
5. vrstva - strouhaný sýr
Mističky naskládáme do zapékací mísy, nebo pekáčku, do kterého nalijeme asi 2 cm vařící vody. Dáme zapéct do trouby na nejvyšší teplotu asi 20 min. ( nebo prostě do zlatova ). Hotový sýr vyklopíme na talíř.
Podáváme s vařenými brambory nebo bramborovou kaší.
A nezapomeňte - VRAŽ DO TOHO KOPU LÁSKY.
Dobrou chuť.

Mějte krásný víkend. Já si udělám kafíčko a vyrazím ven na sluníčko.

Věra

8 komentářů:

  1. Ahoj Věrko,moc Tě zdravím. Tak tenhle recept neznám! A jsem za něj ráda, určitě ho vyzkouším!! Věruško, přeji Ti hezký víkend!!

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, ta jsem si u tebe zase pěkně početla:-) Sbíhají se mi sliny nad vašim obídkem a nad zázvorovými sušenkami:-) K tomu jsem se ještě pokochala jarní výměnou, která se ti moc povedla:-) Měj se rásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věruško, doufám, že bábovka chutnala.. :o) Tvůj pečený sýr vyzkouším, sýry mám ráda na všechny možné způsoby, děkuji za recept. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško vypadá to nádherně..my s dětma milujeme sýry...na všechny zpusoby.ale tohle jsme ještě nezkoušeli..Děkuji za inspiraci

    OdpovědětVymazat
  5. Věru, to je zajímavý způsob - Adam zbožňuje smažený sýr, uvídíme, co on na to :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, tenhle sýr známe, už jsme ho zkoušeli a je to dobrota, dobrá varianta ke smaženýmu sýru, taková dietnější, méně mastná! Zas určitě brzy zařadím do obědového jídelníčku, díky za připomenutí:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Věru, děkuju za další recept do soutěže. Tuto variantu jsem už kdesi četla, ale nějak se mi vypařila z hlavy. Určitě jí brzo vyzkouším. Ahoj.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Věrko, právě jsem zjistila, že mi Google nezobrazuje aktualizace z tvého blogu, hm, kde se stala chyba? A ty tady mezi tím máš spoustu super příspěvků, jako tenhle recept. Jen se chci zeptat, není to moc slané? ten sýr+salám?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.