neděle 11. března 2012

Šlehačkové muffiny s rybízem

Krásný nedělní podvečer. Jaký jste měli víkend? My jsme byli včera s manželem na ochutnávce vín - nějaké vzorky jsme se donesli i domů. To abysme mohli po večerech, když už kluci spí, ochutnávat. Musím se přiznat, že mi chutnali vzorky bílého a růžového. Červené mi nějak nejede - jeden vzorek jsem dokonce vylila! Hrůza!!! Pak jsem se vrátila zpět k bílému.
Jinak se snažím finišovat s výrobky na Velikonoční výstavu. Do pátku musí být hotovo, abych si trochu dáchla od pletení z papíru. No dáchla - Vojtíkovi musím ještě stihnout koš na výslužku, jako má Vašík, aby mu to nebylo líto. 
A odpoledne jsem napekla. Sladká tečka za uplynulým víkendem.
 A kdo chce, tak tu má recept.

Těsto: 2 vejce, 150g cukru krupice, 250ml smetany ke šlehání, 300g polohrubé mouky, 1/2 PRDOPEČE, 50g čokolády
A navíc: rybíz

Postup: vejce vyšleháme s cukrem do pěny. Pak snížíme rychlost šlehání a střídavě přidáváme smetanu a mouku smíchanou s prdopečem. Nakonec vmícháme ručně nasekanou čokoládu.
Do košíků dáme lžíci těsta, pak lžičku rybízu a opět lžíci těsta. Pečeme při 180°C asi 20 minut.

Tyhle muffiny mám nejradši - kombinace sladké čokolády a kyselého rybízu ... posuďte sami...

A nezapomeňte na hlavní přísadu: "Vraž do toho kopu lásky" - a protože já na to myslela, přidávám Leničce do soutěže další recept.

Teď jdu uložit kluky a pak zdobit velikonoční zajíce.

Mějte krásný večer a nový týden. 
A zítra mi snad konečně vyjde čas, abych mohla prolistovat Vaše blogy.

Věra
 

9 komentářů:

  1. Věruško krása!Košík je nádherný,já měla opět supr víkend,včera v noci pohotovost,myslela jse,že slepák,ale jen střevní kolika takže jsem jela dom,ale jsem tak nastydlá,že to není možný,tak zítra doktor...božínku já už chci sluníčko a léto:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, tak to ses mi trefila do chuti i do mrazáku. Mám tam ještě krabičku loňského rybízu a z pekáče buchet, které jsem dneska pekla jsou čtyři. Ten zajíc je super, že bych taky něco takového zkusila, uvidíme :)
    Přeju ti prima týden :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jen zajdu naplnit, třeba těma mufínkama, vypadají moc lákavě:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten zajíc je náádhernýý. A muffiny taky.

    OdpovědětVymazat
  5. Zajíček je úžasný ..škoda ,že nic takového nesvedu :-)ale mufinky si upeču a děkuji za recept ..
    Měla bych s tím svým blogem pohnout ať se máš u mě na co kouknout ...

    OdpovědětVymazat
  6. Verusko, Mufinky vypadaji bajecne a kosicek je taky krasny. Ja vinecko moc rada a doma mame taky par vzorku, kolem 500 flasek :o) Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juj Káťo, to je tedy zásobička! My toho máme vždy jen trochu. Nemáme moc dobrý sklep a víno by dlouhodobé skladování bohužel nevydrželo.

      Vymazat
  7. Všem děkuji za pochvaly zajdy. První várka je nazdobená, tak zbývá jen vyfotit a můžu se vám pochlubit.

    OdpovědětVymazat
  8. Věru ahoj,
    děkuju za další super recept. Mufínky mám ráda a tyto určitě vyzkouším. V mrazáku mám ještě rybíz z loňska.
    Vidíš a já raději červené víno.
    Měj se hezky. Pa :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.