pondělí 19. března 2012

K smíchu nebo k pláči

Krásný vstup do nového týdne. O víkendu mi přišel jeden pěkný email, o který bych se s vámi chtěla podělit. Nesl název ...

BUĎTE SOBĚSTĚČNÍ

Docela trefné v současné době.
Mějte pohodový den plný sluníčka ... Věra

12 komentářů:

  1. Very, pro me jednoznacne k pousmani. Mej krasny tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, já jsem se také smála. Ale při současné ceně vajec, je to i trochu smutné.

      Vymazat
  2. A to je jako original foto nebo vtip? Jinak napad to neni spatny, co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, vtip ... Ikea nic takového v nabídce nemá. Nebo jsem to alespoň nenašla. A při současném vývoji cen vajec si asi podobné kurníčky budeme opět pořizovat.

      Vymazat
  3. To je super..ale máš pravdu, že při ceně vajec i smutné.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Věrko, moc Tě zdravím !!! Při dnešní ceně vajec, by se člověk nedivil ničemu:)

    OdpovědětVymazat
  5. Třeba nám při nákupu pokojového kurníku, sníží daně?! Jinak pláči, nad tou drzostí, zdražit základní potravinu. Bohužel je to jen spekulace a my to neumíme bojkotovat. Tak nám zbyl, alespoň černý humor, ale ten vejce nesnese.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Věrko, taky už jsem tenhle obrázek viděla a pobavil mě...ale je fakt, že už se mě brácha vážně ptal, jestli nebudeme pořizovat slípky...ta cena vajíček je opravdu nehorázná, obzvlášt vzhledem k tomu, že to na nás ušili převážně obchodníci, kteří si tu cenu vyšroubovali ještě víc, než bylo nutné...holt na tom chtějí trhnout co nejvíc:-(. Naštěstí máme zatím dostatečné zásobení od hodného souseda, který má slepičky na dvorku a nechává nám vajíčka stále za 3kč/ks...Jinak s těmi cenami, co chtějí v obchodech, bych snad byla schopná o podobném kurníku vážně uvažovat:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti, můj manžel také říkal, že jestli to takhle půjde dál, tak si snad slepice opět pořídíme. A to jsme byli vloni rádi, když se jeho rodiče rozhodli, že je již nechtějí. Bydlíme totiž v jednom baráku a ten nepořádek a zápach nám trochu vadil. Kluci totiž mají hned vedle hrací koutek. No uvidíme - jejich původní stanoviště již totiž zabral voliéra s andulkami.

      Vymazat
  7. Věrko, trefný titulek, no ono je to tady občas jak v kocourkově?! Ale do buchet teda nic jiného, jak vajíčka dávat nebudu, tak mě to hold bude něco stát...;)

    OdpovědětVymazat
  8. My jsme asi před 14 dny přivezli celkem levná vajíčka z nedaleké drůbežárny. Bohužel minulý týden padla jedna její hala popelem. Tak nevím nevím, jak se to podepíše na ceně.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tu fotku jsem si s dovolením šlohla :-)
    My máme vajíčka naštěstí od manželovy maminky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.