pátek 16. března 2012

Jen tak pro radost

Ahoj blogerky, dnes od rána jsem měla fajn náladu. Sluníčko, které na nás ráno vykukovalo slibovalo hezký den. No užil si ho hlavně Venda, který si hrál venku celé odpoledne. Já s Vojtíkem jsme museli sluníčko užívat pouze přes okno. Však si ještě sluníčka užijeme. A mě dnes vyburcovalo k čištění oken. A nebo to možná byly ty nové záclony, které včera dorazily. 
Pipinku jsem si koupila včera a jen co budu moci někam vyrazit dostane i kytí nový obal.
Trochu jarního kvítí.
A tyhle květináče mi také včera učarovaly. Takže již bydlí u nás doma.

Mějte nádherný víkend ... Věra


20 komentářů:

  1. Ahoj Verunka mas pravdu dneska bil nadherne den a mas na oknu moc hezky pipinka mam taky rada dekorace a mas krasne .Posilam tebe hezky vikend pa Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin děkuji ... i Tobě krásný víkend

      Vymazat
  2. Ahoj Věrusko, krááása. Já teda okna neřeším, jsou už špinavá až běda, ale zatím na ně fakt nemám sílu, máme borčus i doma, tenhle týden je extra "záhulový" - M. má noční a to je vždy na budku, celý dny prospí a já vstávám ve čtyři ráno s Fífou, Lukáš usíná zas až po osmé večer, takže jsem KO a jsem ráda, že vůbec funguju, natož nějaký úklidy:-D. Ale dnešní sluníčkový den byl úžasný, i já jsem se cítila super a únava byla daleko líp snesitelná:-). Slepička je nádherná, proutěné květináče taky, no a všechno to máš krásně naaranžované!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, však já jsem dnes také zvládla jen 2 okna v kuchyni. Ještě mi jich zbývá 8. A obr hora prádla k žehlení. Ať je ti brzy lépe ...

      Vymazat
  3. krásné Věruško..ta slepička se mi moc libi taky..uvazuju o ni ... a v tvem dekoracnim podani vypada krasne..

    OdpovědětVymazat
  4. Věru, tak naše okna by taky potřebovala umýt :-) ale to počká ...
    Slepička je krásná, pořád na ní chodím koukat do jednoho eshopu a nemůžu se rozhodnout.
    užij si víkend, u nás už jsme zdraví takže hurá ven :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, to je tolik jarní krásy! Já snad něco jarního vytvořím doma zítra asi na mě padla nějaká jarní únava a po návratu z práce jsem celý týden nějak nepoužitelná tak se aspoň kochám u vás akčnějších děvčat :))
    Přeju ti prima víkend a užívej sluníčka :))

    OdpovědětVymazat
  6. dnes nebo zítra umeju také okna, už to fakt potřebují)))a ta pipinka jé úžasná, už jsem ji obdivovala v nějakém obchůdku, teď ale nevím v kterém))).hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko, to je krásných věcí!! Taky bych z nic měla radost. :) Přeji krásné sluníčkové dny. U tebe je vždycky moc hezky....Peťa

    OdpovědětVymazat
  8. Míšo, Věru, Vlasti, Věru a Péťo moc děkuji za vaše milá slova. Jsem ráda, že se vám u mě líbí a vracíte se na další a další návštěvy. Krásný víkend i vám všem ... Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Věrko,děkuji za návštěvu mého blogu a za milý komentík.Máš moc hezký blog,ráda se sem budu chodit inspirovat.Hezký večer,Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, děkuji a těším se na tvé návštěvy.

      Vymazat
  10. Věru, u mě vede záclonka. Máš to mocinky hezké !!! Ahoj :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško, krása, záclonky i dekorace. :o) Hezkou neděli, Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Leni a Jani, děkuji za pochvalu záclonky. Mě trvalo asi hodinu, než jsem si na tu změnu zvykla. Nejdřív jsem ji chtěla zas sundat, ale teď z ní jsem nadšenáááá.

    OdpovědětVymazat
  13. A Jaro přišlo k Vám i k nám:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.