pondělí 5. března 2012

Jarní výměna podruhé

Krásný začátek nového týdne. Dnes u nás krásně svítilo sluníčko, tak jsme neodolali a vyrazili s klukami na zahradu. Já si už nachystala venkovní posezení a kluci provětrali kola a pískoviště. Nepřejte si slyšet ten šílenej Vojtíkův jekot, když jsem zavelela odchod domů. Když pak Vojta usnul, šli jsme s Vašíkem trochu poklízet do naší budoucí ložnice. Už se mi tam rýsuje nová skříň. No je zatím bez dveří, pouze korpus. Ale alespoň již do ní můžu uklidit věci, které potřebuji.
 A pak jsem zasedla na chvíli k PC. Na meilu mě čekala zpráva od Marcelky, pro kterou jsem tvořila v rámci Jarní výměny, kterou uspořádala Helenka. Byla jsem hrozně nervózní, zda se bude můj dárek líbit. Jsem ráda, že se podařilo a dárek udělal radost nejen jí, ale také jejím synům.

Marcelka nemá blog, proto tu není odkaz.

Snad se bude líbit i Vám. Jsem ráda, že jsem se této akce zúčastnila. A vůbec jsem ráda, že mohu být tady s Vámi.
Přeji krásné skoro jarní dny a děkuji za všechny návštěvy u mě.

Věra

17 komentářů:

  1. Ahoj Verca nemam slovo tak nadhere tvuje kralicky nebo zaijec jesses moc hezky to je neco noveho a nigde nevidim tak hezky zdravim tebe od sirdicka pa Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Karin, moc moc děkuji za pochvalu. Posílám pozdravy ... Věra

      Vymazat
  2. Věruško, se nedivím, že se Marcelce dárek líbil. Je úžasný, roztomilý! Nemůžu uvěřit,že ti zajíčci jsou pletené ... jsem netušila, že i jehlicemi se dát tak krásně čarovat :)

    Krásný den
    Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, to je krása, nedivím se, že se tvůj dáreček líbil :)
    Já už jsem svůj taky poslala a podle mejlíku se líbil taky. Na ten který mám dostat já se ještě pořád těším a jsem strašně zvědavá.
    Přeju ti krásný týden Vlasta

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško krása a jak vy to takhle děláte s těmi výměnami mě by to také bavilo,ale ještě mě nikdo neoslovil!Michaela

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko, hezký večer! Ušáci jsou nádherní, to sis pěkně vyhrála a udělala dozajista velkou radost Marcelce!
    Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  6. Tedy Věruš, Ty jsi šikulka, to je moc hezká velikonoční dekorace. To byl moc dobrý nápad. Moc zdravím Margit

    OdpovědětVymazat
  7. Věrunko.....moc krásná jarní dekorace.....věřím,že Marcelku moc potěšila.
    Krásný den Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Mila Verca posilam tvuje adresa do svicarska mam tam kameradka a ma taky blog pletla jak mistr svet ,dneska rano mnj posila mail a ma rada vidit gde mame mornost koupit to mustr na velikonocne deko .prosim tebe posilas mne ta adresa chceme taky neco pracovat .Moc tebe dekujem hezky den karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin, napsala jsem ti vše na email. Věra

      Vymazat
  9. Ahoj Věruško, to je moc parádní dárek!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Všem moc a moc děkuji, Vaše komentáře mě opravdu udělaly radost. Věra

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkný blog, ráda nakouknu. Jestli máš chut mrkni na můj
    http://pomnenkalenka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško, moc roztomilé...
    Já balíček s dárkem posílala dnes, tak snad také potěším :o) Měj se krásně, Soňa

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško jsi bezva šikulka,moc krásné a jarní.Už aby tu bylo sluníčko !Daja

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.