pondělí 12. března 2012

Jarní ladění

Krásný pondělní podvečer milé blogerky. I já již doma začínám s jarním laděním. Na stůl v obývacím pokoji jsem si postavila džbánek s větvičkami a ozdobila háčkovanými ptáčky podle Alenky. Zajíčky jsem našla náhodou. Hledala jsem úplně něco jiného. A když už byli nalezení, tak jsem je již nechala na světle. 

A jak jsem psala v minulém příspěvku, začala jsem včera večer se zdobením velikonočních zajíčků. První várka - půlka je hotová.
 A ještě mě čeká druhá kombinace s tmavou miskou a světlou hlavičkou. Letos jsem se s přípravami na Velikonoční výstavu omezila pouze na tyto zajíčky, ostatní dělá moje sestra. Já bych pak ještě chtěla pár háčkovaných drobností. A musím stihnout košík na výslužku pro Vojtíka, aby měl jako Vašík - letos půjde poprvé na koledu.
A Vašík chce jednoho zajíčka do pokojíku - tak jsem mu slíbila, že když nezbude z výstavy, jednoho mu ještě umotám.

Děkuji za Vaše milé návštěvy a přeji pohodový týden

Věra


15 komentářů:

  1. ahoj Věruško..mas to moc krásne..ptácky bych taky zkusila..ale jsem zacatecnik ..tak to podle fotky nezvladnu..nemas nekde uschovany i návod? Děkuji Míša

    OdpovědětVymazat
  2. VĚRUŠKO, TO JE KRÁSNÉ JARNÍ ZDOBENÍ.
    TAK AŤ NÁM TO ČEKÁNÍ NA JARO PĚKNĚ UBÍHÁ.
    PŘÍJEMNÝ VEČER.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Veruska prvne moc moc dekujem pro ten mustr ty zajice so nadherne a ja pletla furt zajice ted mam 4.Jesses a ted mas tady neco noveho a kosiky so supr ach ja skoda nemam vic ruze .Rada mam tvuj blog mas furt nove inspirace mockrat dekujem posilam tebe hezky vecer pa Karin

    OdpovědětVymazat
  4. Kdepak ty, ptáčku, hnízdo máš?
    Ale asi u zajíčka,
    tam si sedneš
    u Vašíčka,
    poprvé na vajíčka:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Věruško, tvoření je moc krásné, moc se mi líbí ti zajošci-košíčky:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezká jarní dekorace.A pletené mističky se zajícemi jsou nádherné-já se dnes právě poprvé pokoušela také si uplést zajíce s miskou a docela se dařilo-jen bojuji s copánkovou uzavírkou, kterou né a né se naučit-prostě mi to nejde. Měj se moc krásně a příjemné tvoření...

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, máš to krásně vyzdobené:-) Seš šikulka:-) Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško jsi moc šikovná a máš to nááááádherné!Michaela

    OdpovědětVymazat
  9. Vieri, pekne si to na stole zladila a vtáčiky sú také chutnučké. No a tí zajkovia paráda. Andrea

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko, paráááda - to čekání na jaro krásně ubíhá!!! Obdivuji ušáky, tak do toho se nepustím /to by dopadlo.../, ale ptáček je kouzelný /zelenkavá jarní barvička mu moc sluší/ - jen nevím, jak na něj. Prosím, nemáš někde polopatický návod?
    Pa pa Maru

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné věcičky. Ti zajíci jsou super.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné jarní dekorace, jsi moc šikovná.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Věrko
    Jé pletení z papíru zajíčkové.No moc pěkné.Já se nějak k tomu nemohu odhodlat.Ale je to asi tím,že jsem se tomu věnovala moc dlouho a nabažila jsem se toho.Teď mě dostalo háčkování.Máš to moc hezké.Tvé stránky sleduji,ale není tolik času na odepisování,nezlob se.Přeji hezké dny, mají být již opravdu jarní.Marťula

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Věrko, moc hezky jsi nazdobila. A zajíčci - ti nemají chybu.. jsou parádní!!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Věruško, ptáčci se Ti mooc povedli :-). Jako skutečný, Alča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.