středa 14. března 2012

Hotovóóóóó

Hlásím konečně hotovóóó´.... Ptáte se co vlastně? Moje letošní Velikonoce z papíru - na objednávku a na výstavu. Původní plán byl - nejdéle do neděle. Tak se mi to o dva dny vymklo, ale nevadí. Hlavně, že již vše mám. Dnes si také říkám naštěstí, nějak mě opustila tvořivá nálada a nejen ta. Vojtík se přes noc zhoršil, takže jsme dnes byli opět u doktorky. Další antibiotika! Tento rok již třetí! Již při včerejší návštěvě nám paní doktorka dala doporučení na alergologii. Takže jen se z toho trochu dostane, máme tam pádit. V tuhle chvíli má v sobě Panadol, Prednison a dávku antibiotik a lumpačí mi tu na klíně. Až na ten sípavý den vypadá spokojeně. Ale konec zoufání, snad bude brzy lépe. Potřebujeme sluníčko!

Tak a teď trochu toho pleteníčka.
Zajdové, slepička a věnečky na přání.
Na velikonoční věnečky dávám hodně ztatý déšť, ale k přání na červenou mašli to hezky nevypadalo. Tak jsem vymyslela tuto kombinaci. Snad se bude líbit.

A zajdové v opačné barevné kombinaci, jak jsem slibovala minule.
U nás v obýváku zajdové, kam se podíváš.

Děkuji za vaše návštěvy a komentáře, které mi tu necháváte. Ale i za ty návštěvy, kdy pouze nakouknete. 

Mějte krásné dny a těším se na všechny vaše příspěvky.

Věra

23 komentářů:

  1. Ahoj Věru, tedy, vy si ty nemoci taky umíte užít! Hladím Vojtíška i tebe, musí to být na nervy...
    A ještě stíháš zdobit, tvořit, péct - moc se mi líbí háčkovaní ptáčci a muffiny, ty určitě vyzkouším!
    Držte se, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji, dnes už je líp. A tvoření zvládám po nocích, když kluci usnou. Je to takový můj balzám na duši.

      Vymazat
  2. Velikonoční pletení máš moc krásné. S nemocným dítkem je to zápřah,jsi šikulka,že dokážeš tak pěkně tvořit. A snad už vás nemoci pro letošek opustí.

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrey, moc děkuji za pochvalu. A budu doufat, že už máme vybráno.

      Vymazat
  3. Ahoj Verca nemam slovo 2 nemocne dete a tolik hezky vece nevim ty ne spinkas ? Tak richle mas moc krasne Zajice mnj so vsechni moc moc libi vim co to je pro prace .Hezky tebe zdravim a drzim palec dete so richle fit pa Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin, občas i spím. Ale máš pravdu, tvořím hlavně po nocích.

      Vymazat
  4. VĚRUŠKO TY JSI FAKT PRACANT ,TOLIK KRÁSNÝCH VĚCIČEK!!!!JSI FAKT MOC ŠIKOVNÁ,MÁŠ MŮJ OBDIV !!!DAJA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dajo, děkuji za pochvalu. Ta vždy potěší.

      Vymazat
  5. Věruš, tedy to je super pletení, všechno, zajdové, slepice a ty zaječí košíčky to je bomba :))
    Asi odložím háčkování a taky si jeden umotám.
    S nemocnými dítky je potíž. Moje téměř devatenáctiletá dcera se včera vzbudila s opuchlýma očima a oteklým krkem. Její cesta byla hned místo do školy na alergologii a to ještě nic nekvete. Zítra jde na krev, protože předběžné testy nic neukázaly. Tak to abys věděla, že v tom nejsi sama. Vojtíškovi přeju brzké uzdravení, zdravím
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, tak to drží pěsti i vám. A děkuji za pochvalu.

      Vymazat
  6. Věruško jsi šikula,já bych na to neměla trpělivost.Hlavně na motání ruliček :-).Máš to všechno úžasné!
    Krásný večer,Alena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ališo, tak to motání mi až zas tak nevadí. Pro mě je nejhorší lakování - vždycky mi hrozně dlouho trvá, než se k němu "dokopu".

      Vymazat
  7. Věruško, tvoje velikonoční tvoření je nádherné:-) Seš moc šikovná:-) Brzy se uzdravte.

    OdpovědětVymazat
  8. Věruš, vše je krásné a určitě i pracné. Vidím i ptáčky jarabáčky. Užívej si jarní domácí náladu. Pa. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji za pochvalu. Snad už si budeme užívat.

      Vymazat
  9. Tady se opravdu zajdové pomnožili, jak se o nich ví, že nto umí i ti živí:-D Hezké tvoření a doufám, že i to zdraví se navrátí co nejrychleji!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, oni u nás naštěstí dlouho nebudou. Jeden je již z domu a dalších 5 jich čeká až se nový majitel staví. A zbytek se snad taky dočká!?

      Vymazat
  10. Jen zírám na tu krásu. Pletení z papíru mi nejde takže mohu jen tiše závidět.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.