čtvrtek 15. března 2012

Bramborový závin se šunkovým salámen

Krásné čtvrteční odpoledne, dnes pro vás mám opět jeden můj oblíbený recept. Aneb, co bylo dnes k obědu.
Bramborový závin se šunkovým salámem

A pokud vás recept zaujal tady jsou potřebné ingredience a postup:
1. bramborové těsto
2. na náplň - 1 lžíce sádla, 1 cibule, 2 stroužky česneku, 50g strouhanky a 250g šunkového salámu
3. KOPU LÁSKY - soutěžíme s Lenkou včelkou

Na sádle osmahneme cibulku, přidáme strouhanku a česnek a osmažíme do zlatova. Salám umeleme nebo nastrouháme.
Bramborové těsto rozválíme na plát, posypeme vychladlou směsí cibule a strouhanky, posypeme salámem a po délce svineme.
Plátěný ubrousek (nebo utěrku) namočíme ve studené vodě, dobře vyždímáme a závin do něj zabalíme. Konce svážeme k sobě. Vložíme do osolené vařící vody a vaříme 40 minut.
Podáváme s dušeným zelím.
Dobrou chuť.

P.S. Dnes už je trochu líp, noc byla klidnější, dokonce jsme se i malinko vyspali. A dopoledne mi dokonce volala Vojtíkova doktorka, jak se mu daří - překvapila mě a hlavně potěšila, že má zájem.
Ráno jsem byla s Vendou na logopedii a stavila jsem se ve svém oblíbeném květinářství. Původně jsem chtěla pouze nějakou kytí a co jsem tam našla, vám ukážu třeba zítra. Jestli budete chtít, můžete opět nakouknout.

Mějte krásný den a děkuji za všechny milé komentáře k minulému příspěvku. Někteří zajdové se již rozutíkali do svých nových domovů.

Věra

7 komentářů:

  1. Ahoj Věrko, to je super nápad. A hlavně to moc pěkně vypadá.. a určitě i dobře chutná!!

    OdpovědětVymazat
  2. Páni Věruško úplně mě berou chutě!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Mě také berou chutě to bych si dala třeba hned! Daja

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Vieri, opäť jeden prima recept od Teba. Určite vyskúšam. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Zase nebezpečná chuťovka:-D Přeji dokonalé zotavení s Jarem!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Věru, to vypadá dooobře!
    Jsme moc ráda, že je vám líp!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Tééda Věruš, tak tento recept se mi líbí. Prima obdoba masových knedlíků. Brzo vyzkouším a děkuju za novinku do soutěže. Ahoj a opatrujte se. Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.