neděle 19. února 2012

Puntíky

Prší, prší a sníh nám mizí před očima. A tak tu mám alespoň jedno pohlazení na duši. Pro milovníky puntíků. Když jsem je uviděla v obchůdku Bella rose, hned jsem se do nich zamilovala. Jsou jak dělané do mojí modro-bíle puntíkované kuchyně.
  zdroj fotografií - bella rose

Myslím, že příští objednávka se bez nich neobejde.

 Přeji vám krásně prožitou neděli a pohodový vstup do nového týdne ... Věra

10 komentářů:

  1. Věrko, zdravím tě, nejsem milovníkem puntíků, ale ani jejich odpůrce. Nádobí vypadá skvěle. Přeji i tobě krásnou neděli:-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, to tvoje ladění do modra je moc krásné. A musím pochválit dózičku, nedivím se, že jsi neodolala. :) Hezkou neděli přeji. Peťa

    OdpovědětVymazat
  3. Puntíky také miluji!A ten déšť hrůza viď!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Věrko, parádní nádobí!

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko, mě se puntíky také moc líbí, tuto kolekci určitě udělali přímo pro tebe.. :o) Měj se krásně, Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Věrko, je to krásné nádobí a do Tvojí kuchyně se moc hodí.
    Hezký zbytek neděle
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko, moc pěkné, taky můžu puntíky. Vybrala jsi dobře :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Věrko, nádobíčko je moc pěkné, já ho obdivuju už dlouho, jen v jiných barevných kombinacích...tahle je ovšem do tvé kuchyně naprosto dokonalá a nedá se nic dělat, to rozhodně musíš objednat!:-)Krásný večer Věruš;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Verca mas nadherne nadobi je mnj moc libi a punktiky miluje .Hezky tyden Karin

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.