pondělí 20. února 2012

Papilot

Máme tu nový týden - u nás příjemně svítí sluníčko. Takže po včerejšku příjemná změna. Na dnešní den jsem pro vás připravila další recept. Tentokrát jsou to brambory z bryndzou - Papilot. U nás velmi oblíbené jídlo. Recept mám již dlouho, myslím, že z nějakého časopisu.


Přísady:
brambory, cibule, slanina ( nebo jiná uzenina, já používám točený salám, nejsme milovníci slaniny ), brynza, sůl, pepř, grilovací koření, petrželka, olej, pečící papír.
Postup:
1.Brambory nakrájíme na plátky ( lze i se slupkou), stejně tak i uzeninu a cibuli.
2.Střídavě napichujeme na špíz ( já tentokráte zvolila rychlejší variantu a pouze naskládala vedle sebe ) a položíme na papír potřený olejem.
3.Posypeme kořením - každý podle sebe a petrželkou ( ta mi bohužel chyběla ).
4.Špízy zabalíme do pečícího papíru, každý zvlášť a naskládáme do pekáčku. Vložíme do horké trouby a pečeme asi 40 minut.
5.Poté rozstřihneme papír (pozor na horkou páru) a posypeme brynzou, necháme ještě tak jednu minutku v teplé troubě.
6.A pak již jen servírujeme. Můžete podávat přímo v pečícím papíru.

A pokud tam vrazíte i kopu lásku, bude úspěch zaručen! 
Takže Leni, hlásím další recept do soutěže.

Dobrou chuť  a pohodový den přeje ... Věra

7 komentářů:

  1. Věru, díky za další recept do soutěže. Ani by mě nenapadlo brambory zabalit do papíru. Díky za tip.
    Balím do alobalu, ale u toho mi vadí, když se mi brambory na něj přilepí.
    Ahoj.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Stejně jako Lenku mě zaujalo to balení do papíru, protože slupování milimetrových kousků alobalu z opečených brambor (když to vypečený je na těch bramborách nejlepší:-D) je pruda...Věrko - opečou se ty brambory malinko i v tom pečícím papíru nebo zůstanou "jen" měkké? Receptík vypadá lákavě, akorát bych musela nahradit tu brynzu normálním sýrem nebo třeba plísňovou nivou..., brynzu nemáme moc rádi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, brambory i uzenina se trochu opečou. A pokud by vám to nestačilo, můžeš rozříznout papír, nechat chvílku opéct a pak teprve posypat. Ta bryndza je na to nejlepší, ale jestli to pro vás není, tak bych raději zvolila nivu, než normální sýr. Věra

      Vymazat
  3. to zní nádherně, určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  4. Věru, to vypadá výborně!
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, to vypadá skvěle asi to budu muset vyzkoušet!!!! A brynzová tečka na závěr nemá chybku. Krásný den. J

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.