úterý 7. února 2012

Nahlédnutí

Krásné, i když mrazivé úterý přeji. 
Dnes vás zvu k malému nahlédnutí do mé měnící se kuchyně. Ještě není zcela hotovo, tak vám ukážu jen malinkatý kousek z jídelní části.
Nedávno jsem vám tu ukazovala novou látku. Tak se mi již podařilo ušít závěsy na jedno okno, to druhé stále čeká, a ubrus na jídelní stůl. Včera jsem si u sestry vyzvedla pár nových kousků dekorací. Patří mezi ně tulipánky na stole a plechová krabička na polici nad stolem. Ještě mě čeká nějaký ten čas, než bude kuchyň vypadat podle mých představ. Ale už se mi to začíná líbit.

A toto mě zaměstnává nyní.
Že by přípravy na Velikonoce? Co jen to bude, až to bude?


Děkuji za všechny komentíky k minulému příspěvku. Jsem ráda, že se receptík tolik líbil.
Mějte krásné dny ... Věra


11 komentářů:

  1. Vypadá to moc hezky.Velikonoce se mi zdají tak vzdálené v tomhle mrazu!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, děkuji. Velikonoce jsou opravdu daleko, jenže mě všechno tak dlouho trvá ... tak začínám brzy.

      Vymazat
  2. Věrko krásné,já se ted chci tské pustit do pletení z papíru,snad jsem to nezapoměla-už je to docela dávno:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, to se nezapomíná. Těším se co vytvoříš, jestli se s námi pak podělíš ...

      Vymazat
  3. Tak kuchyň si začíná oblékat nový kabátek a i hnízdečka na velikonoční vajíčka, jsou v plném proudu dokončování?!

    OdpovědětVymazat
  4. Vieročka, pekne sa Ti to rysuje, už aby to bolo... Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to moc dobře. Puntíky jsou zkrátka dobrou volbou! Tulipány jsou moc krásné, taky na ně mám spadeno, ale pořád nějak nevybývají penízky, abych si je objednala:-). Ale tak třeba se dočkám ještě v době, kdy to bude aktuální:-). A to pletení, že by velikonoční výslužky? Už aby to bylo, snad pomine do té doby ta děsná zima:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, kuchyň se ti rýsuje parádně! Moc se mi líbí! A už pracuješ na velikonočních dekoracích, šikulka!
    Pěkný večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký večer! Nadčasové puntíčky budou kuchyňce moc slušet, už teď vše vypadá moc hezky, jsi šikulka!
    Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Věrko, moc krásně si kuchyňku zdobíš. Těším se na další fotky. Tulipánky jsou "příjemně" jarní!! Měj s emoc hezky!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj verusko,na moc krasne tvuj kosik a Tulipanky mam moc rada. Taky mam rada maly doplinky do kuchin a mas dobry napadi hezky vecer a zdrave posilam tebe karin

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.