sobota 11. února 2012

Na přání

Dnešní příspěvek vlkádám na přání Janičky, která mě poprosila o vložení fotky kurníčku. Jani, slíbila jsem sice, že vložím v pátek odpoledne, ale prostě jsem se k tomu nedostala. 
 Tak a tady již slíbené fotky.
První verze s vajíčky.

Takto ji mám nyní. Té puntíkaté keramice jsem neodolala.
Krásně mi pasuje k mé modro bíle puntíkaté látce, ze které teď šiji doplňky.

Přestože mám skříňku doma již nějaký ten pátek, zatím ještě neprošla konečnou povrchovou úpravou. Stále se nemohu rozhodnout - jestli jen lak nebo na bílo. V tomhle jsem hrozná, strašně dlouho mi trvá, než se o něčem rozhodnu. A u Pavlínky jsem teď viděla krásná látková vajíčka, takže se na ně chystám a vnitřek skříňky opět pozměním.

Všem přeji krásný víkend a děkuji za tu spoustu nádherných komentářů k mému kapsáři na pečivo.
Doufám, že vám již brzy budu moci ukázat další hotové kousky. 
Zítra pro vás chystám další receptík, jak se již stalo u mě o víkendech zvykem.

Věra

10 komentářů:

  1. krásnej kurníček i to srdíčko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amélko, děkuji. Kdybych ho měla kam dát, klidně bych ještě nějaký brala.

      Vymazat
  2. Ahojky Věruško a kde jsi sehnala tu skříněčku,už jsem viděla u spousty holek,moc se mi líbí!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věruško, moc krásný, ten kurníček se mi taky líbí, kam se na ně chodí? Stejně jako Michaela - už jsem je viděla u víc holek a srdíčko po něm taky touží:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hihi, tak já mám stejnou otázku, kde se dá sehnat takový kurník? Nebo je to tajemství :-D Je to fakt roztomilé, mně by se to líbilo jako dáreček pro maminku... Díky a hezký večer. S.

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, konečně mi jde napsat ti komentář, někdy mi to blbne a nejde mi sem psát:-)...Kapsář na pečivo je úúúžasný a ty barvičky - tyhle miluju, ta kombinace a písmo se ti moc povedlo:-)Kurníček, jak píšeš, je moc krásný a tvému dilematu, jestli přírodní nebo bílý se ani nedivím:-) Ať se rozhodneš pro jedno nebo druhé, určitě bude krásný:-)Modrá keramika je moc krásná:-) Měj krásnou neděli:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Věru, no jo už jsem psala u Pavlínky, jak moc se mi líbí :-) Prostě super nápad. A naaranžované to máš mooc hezky :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Věrko, to je parádní "kurníček". Takový by s mi taky moc líbil!!! Ať Ti udělá hodně parády!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.