čtvrtek 23. února 2012

Lehký "krabí salát"

Dnes se hlásím již podruhé. Tentokrát pro vás mám tip na rychlou lehkou večeři - krabí salát, tak jak ho mám nejradši.
Co budete potřebovat:
balení krabích tyčinek
bílý jogurt nebo zakysaná smetana
hlávkový salát nebo ledový salát
sůl, bílý pepř, citronovou šťávu

Rozmražené krabí tyčinky - u nás 10 ks - a stačí tak akorát pro mě a manžela, kluci ho zatím nejedí - rozmačkám vidličkou, přimíchám bílý jogurt nebo smetanu ( 1 kelímek na 5 kousků tyčinek ), osolím, opepřím. Ochutnám a ev. zakápnu citronovou šťávou - já mám radši trochu nakyslý. Hlávkový nebo ledový salát nakrájím na nudličky a přimíchám do směsi. Podávám s pečivem.

Mějte krásný den a pokud vyzkoušíte, tak přeji aby vám chutnalo.
A VRAZILA JSEM TAM I KOPU LÁSKY , takže hlásím další recept do soutěže u Lenky včelky.

Věra

10 komentářů:

  1. Skvelý nápad, určite vyskúšam. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Jdu do lednice, moje další kilo máš na svědomí:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, díky za další pochoutku. Já dávám místo ledového salátu pórek. Hezký den. Pa pááá :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško.....také máme rádi krabí salát a zrovna včera byl u nás k večeři...posílám pozdrav Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Takové rychlé saláty-večeře mám ráda...ale ryby a produkty z nich bohužel nemůžu, takže tenhle salát nevyzkouším, ač musím říct, že by mě lákal...možná zkusím s kuřecím masem, ten nakrájený salát mi do toho přijde jako fajn nápad Věruško.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Věrko, krabí salát mám moc ráda a také ho doma dělávám. A tenhle se salátem určitě vyzkouším!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Věrko, máš tady tolik bezva tvoření,puntíky mi učarovaly krabí salát to bude lahůdka,určitě ho vyzkouším ...musím k Tebe častěji ,Daja

    OdpovědětVymazat
  8. Věru, to zní jednoduše a báječně!
    Dala bych si, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Verko, to vypada vyborne, musim vyzkouset! Diky za recept a zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.