čtvrtek 9. února 2012

Kapsář na pečivo

Krásný večer přeji. Jaký jste měli dnes den? U nás tichounce padal sníh. Vašík chodí od pondělí zas po třech týdnech do školky, tak jsme s Vojtíškem trochu tvořily. Nedávno jsem vám tu ukazovala Inspiraci z MMB. A dnes mohu konečně ukázat svůj výtvor.
Původně jsem si myslela, že ho trochu víc nazdobím. Ale myslím, že takto je to lepší. Nápis - moje první psaní na látku. Není dokonalý. Ale můj a jsem na něj pyšná.
Nevypadá to nyní líp? Určitě ano. Jídelní stůl máme vzhledem k místu docela blízko topení. Takže jsem pečivo také stále sbírala z podlahy. Tomu je konec!!!


Přeji pohodový poslední pracovní den.

Věra




30 komentářů:

  1. Věruško nádhera-něco takového bych doma také uvítala. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko, s chutí do toho ... Věra

      Vymazat
  2. Vieročka je to prekrásne a ešte aj náramne užitočné na sušenie starého pečivka. Škoda len, že nemám radiátory, už by som ho šila. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji za pochvalu ... Věra

      Vymazat
  3. Je na co být pyšná, moc se povedl!

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko kapsář na pečivo je fajn nápad - já mám jen látkové pytlíky /ladící k závěsům dle ročního období/ zavěšené na topení... Můžeš, prosím, prozradit čím jsi napsala nápis?
    Děkuji a měj krásné tvořivé večery - zvlášť, když máš zdatné pomocníky, jde všechno jedna radost!
    Pa Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, nápis je psaný gelovkou na textil - Gel Roller for Fabric. Mám ho koupený již od léta, ale až dnes jsem ho použila na něco většího. Měla jsem z toho strach jak mi to půjde. Ale mimo toho, že mě dost bolela ruka, jak jsem se soustředila, to je opravdu dobrý pomocník. Krásný večer ... Věra

      Vymazat
    2. Věrko, děkuji....
      A kurníček máš moc povedený!!!!
      Hezkou neděli, Maru

      Vymazat
  5. Věru, nemohla bys vložit v normální velikosti skříňku s vajíčky, jak jí máš zde pod andělkama...díky :-) mám jí objednanou, tak sbírám inspiraci a hlavně už chci další! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, zítra vložím - někdy odpolko, slibuju ...

      Vymazat
  6. Tak, tady se to hezky rýsuje :-) Super nápad, to jsem ještě neviděla, kapsář na pečivo. Sušíme celý rok chleba pro koně různě po bytě a přitom to jde vyřešit tak elegantně. No a ten nadpis, vůbec bych neměla odvahu jít do tak velké plochy vlastní rukou, to tě obdivuji, vypadá velmi profesionálně. Hezký večer. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se ti povedl já se na něj také chystám,jen to chce půjčit od tchýně mašinu:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  8. Věrko, to je bezva nápad, taky pořád hledám shozený starý chleba z topení po zemi... Margit

    OdpovědětVymazat
  9. Vierka...fuuu to je krasne elegantne...:)

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, moc se ti povedl, jsi šikulka.. :o) Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Věrko, kapsář se ti moc povedl. A takovým úžasným pomocníkem práce sama ubíhala:). Věrko, hezký víkend!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško...kapsář se ti mooooc povedl...přeji pohodové dny Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pvedená práce jak šití,tak psaní:-)Žaneta

    OdpovědětVymazat
  14. Věruško, moc krásný! Taky na ně na mmb koukám, líbí se mi i k nim do sady tvořené "pytle" na brambory, cibuli...Ale takové šití už je pro mě vysoká škola šití a netroufla bych si na to:-). Tobě se moc povedlo a to psaní máš krásný. Pomocníček je super!!! Věruš, krásný víkend;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Věru je parádní a s takovým pomocníkem :o) to muselo jít samo!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Verko, krasny napad a moc hezky udelan. A tvuj pomocnicek? Je kouzelny! Hezky vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  17. Věru, to je skvělý nápad. Já pořád přemýšlím, kam s tím starým pečivem, aby se k tomu Anička nedostala.
    Opravdu, moc se mi to líbí!

    A pomocník je úžasný :)

    Hezký víkend
    Eva

    OdpovědětVymazat
  18. Jéééj Vierka, to je výborné, určite si vyrobím, tiež sa nasušíme.
    Pa, J.

    OdpovědětVymazat
  19. Všem vám moc a moc děkuji za tu chválu, kterou jste mě zahrnuly. Mějte krásnou neděli ... Věra

    OdpovědětVymazat
  20. Věrko,kapsář je opravdu dobrý nápad,já suším na topení a pak to padá,tak zkusím taky něco ušít.

    OdpovědětVymazat
  21. Věrko,je to hezký nápad s tím kapsářem.Pečivo schované a kapsář topení i ozdobí.A vidím,že máš taky pekárničku na jablíčko a stejnou jako já ..:-D
    Hezký nedělní večer přeji.
    Dáša

    OdpovědětVymazat
  22. Věru,nápad je bezva,myslím,že jsi dílko vyvedla k naprosté dokonalosti,v jednoduchosti je krása...napadlo mě,že asi využiji k sušení jablíček

    Hezký večer Jitta

    OdpovědětVymazat
  23. Věrko, díky za hezký nápad. Já mám zase papírovou tašku za lednicí a když se mi sejde víc starého pečiva, tak ho suším na topení a pak sbírám ze země, jak píšeš. Ale ušít takový kapsář by mě vážně nenapadlo :)
    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.