čtvrtek 23. února 2012

Ještě jednou puntíky

Přeji krásné čtvrteční odpoledne. O víkendu jsem konečně došila zástěrky pro kluky a dnes jsem je už zvládla i nafotit. Tak tady jsou mé zatím poslední počiny do kuchyně. Nové zástěry pro mě a mé dva pomocníčky.
A ještě nový věšáček v kuchyni a na něm krásné malované utěrky.
Nelekejte se, nefušuju Leničce do řemesla. Takovou nádheru bych sama nezvládla. Takže jsem si je u Lenči raději objednala. Je to moc šikovná holka. Ale to každý, kdo zná její práci ví.
 
Tak a teď se musím plně věnovat přípravě výrobků na Velikonoce, nějak mi ta výroba stagnuje.
 
Děkuji za vaše návštěvy a komentíky k mému předešlému příspěvku. Povrdily jste mi, že jsem opravdu s nákupem neprohloupila.
 
Mějte krásný den a celý nadcházející víkend  ... Věra


6 komentářů:

  1. Věru, tvoje kuchyň je vyladěná do poslední detailu, moc hezké!
    Pohodové odpoledne přeji, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji. Já z ní mám velkou radost ... Věra

      Vymazat
  2. Věruško, máš to úžasný! Sladěný do detailu, krása. Jak zástěry, tak utěrky od Leničky jsou parádní! Já musím mít v kuchyni jen obyčejné utěrky, protože se mi tam bohužel sem tam dostane "škodná" v podobě manžela a ten je schopný utěrkou začít utírat cokoli včetně sifonu od dřezu, když je potřeba...podle toho pak utěrky taky vypadají a poměrně často vyřazuju docela novou proto, že ji proděravěl, nadobro zašpinil,...takže jen ty obyčejné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, tak to já jsem hned dala rozkaz - tohle je pouze na parádu! A zatím - ťuky ťuk na dřevo - to všichni moji kluci dodržují. A děkuji za pochvalu. Krásný večer ... Věra

      Vymazat
  3. Moc krásná kuchynka,ty utěrky jsou božíí:-)Krásný večer

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Věruško, to já zase pro změnu gratuluji ke 2 pomocníkům v kuchyni, taky bych je brala :-)... Margit

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.