úterý 28. února 2012

Jarní výměna

Všechny vás moc a moc zdravím. Dnes je venku opravdu nevlídno. Do toho jsme byli od rána do půl čtvrté bez elektriky. Proto jsme využili s klukama pohostinnosti mojí mamky. Kluci teď pěkně chrupou - opět marodí a já vám jdu předvést svůj dáreček z Jarní výměny, kterou uspořádala Helenka. Já jsem byla obdarována Míšou. Dostala jsem od ní sadu srdíčkových podložek pod konvici a hrníčky a také háčkované motýlky. 
 Už mám rozhodnuto, jen co vyrazíme na chalupu, pojedou s námi a pěkně nám tam zpříjemní posezení u kafíčka.
Můj dárek pro Marcelku je již také skoro hotov, doufám, že se bude líbit. Ale o tom až někdy příště.

Děkuji za návštěvu a mějte krásný večer. Těším se na návštěvy u vás, myslím, že mě čeká spoustu pěkného čtení a prohlížení - pár dní jsem tu nebyla, tak to musím napravit.

Věra

16 komentářů:

  1. Věru, teda to je krása. Moc pěkné prostírání, Míše se moc povedlo.
    Měj se pěkně Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, krásné dárečky, Míša je šikulka. :o) Hezký zbytek dne, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Vieročka, krásne darčeky si dostala. Šikovné dievča je Miška. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy Věrko, ty podložky jsou úžasné! To je tedy super dárek a určitě máš velikou radost, motýlky znám taky jsem je kdysi háčkovala. Já jsem svůj dárek do výměny poslala včera, tak jsem zvědavá jestli se bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Věrko :- (dovoluji si tedy tykat)koukla jsem jen ze zápraží a už vím ,že se mi u Tebe bude líbit ,tak jsem si s dovolením přisedla k pravidelný čtenářům Tvého blogu:-)) já mám zatím jen chudičkou světničku a i když jsem Tě poslal ke svým oblíbeným bude mi chvilku trvat než si Tebe I ty ostatní oblíbené pěkně posadím do svého bytečku..budu se moc těšit na Tvoje krásné tvořeníčko.. přeji krásný den :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Verko, to jsi byla krasne obdarovana, moc hezke vecicky. A musim ti moc pochvalit siticko a kuchynku. Mas to krasne sladene!!! Hezky vecer, Katerina

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, moc krásně se to Míše povedlo. Pěkné a jemné barvičky :-). Alča

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, to je moc hezký dáreček, podložky i motýlci jsou bezva. Měj se hezky
    Margit

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško krásné,jinak přeji hlavně brzké uzdravení!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, všecičko je překrásné a ti motýlci...moc povedené tvoření. Pro málo času se na výměnu teprve chystám. Spoustu pozdravů, Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško, vylosovala jsem ti parádní protihráčku, viď! Nádhera! Mám radost, už jsem pár výměn viděla, je to krása!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Vierka! Pekný darček si dostala!!!
    Pozdrav posielam! Iveta

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, krásné dárky jsi dostala, ty podložky jsou moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  14. Věruško nádhera!Krásně nám to Helenka zařídila.Konečně nás šimrá sluníčko,vykukují první kytičky a ještě k tomu dostaneme jarní dárečky.No není to úžasné!
    Moc zdravím,Alena.

    OdpovědětVymazat
  15. Věrko, krásné věci jsi dostala, už se těším na tvé výtvory, které jsou vždy moc krásné!! Moc hezký den a děkuji za krásné komentáře u mě. Peťa

    OdpovědětVymazat
  16. Teda, prostírky pod šálky jsou parádní a tyhle jsou moc vyvedené. Na chaloupce jim to bude určitě slušet. Jarní výměnou jsem nadšená, tolik radostí, užij si to a hezký den :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.