pátek 17. února 2012

Inspirace na víkend

Přeji krásný páteční den. Víkend před námi a s ním spousta času na tvoření.

Když jsem u Evičky viděla fotku velikonočního zajíčka, hned jsem si řekla, že ho musím vyzkoušet. A také jsem musela kouknout na stránky šikulky, ze kterých inpirace pochází. 
Zadala jsem do vyhledavače odkaz z fotografie a to, co jsem našla mě naprosto nadchlo. Přináším pár inspirací z prvních 10 stránek, ale je tam toho opravdu spousta.

Takže pokud tento blog ještě neznáte, určitě navštivte.

A já vám přeji příjemně prožitý víkend ... Věra

14 komentářů:

  1. Neuvěřitelné, co někdo umí vymodelovat háčkem!

    Přeji w.e. plný zábavného tvoření:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za krásnou inspiraci.Pohodový víkend:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věrko, to snad ani není možné, co se nechá uháčkovat.
    Hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem se lekla, že jsi háčkovala :-) je to moc hezké!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Jani, na ty šmouly se chystám. Ale až po Velikonoční výstavě. Ráno jsem posílala odkaz sestře a od jejích kluků už mám zakázky - právě na šmouly. A až to uvidí náš Vašík, budu dělat další. Papa a krásný víkend ... Věra

      Vymazat
  5. Už na něj jdu-NÁDHERNÉ fotečky!Michaela

    OdpovědětVymazat
  6. Tolik nadherne vece nevim co mne vic libi ach ne vsechny so mne moc libi hezky vikend Karin

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Věrko, to je parádní inspirace:) mě se líbí úplně všechno, ale ty Šmoulové.. ty jsou!! Věrko, krásný víkend!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Jéžiš, Věruško - ti šmoulové!!! To vidět Luciáš, tak jsem v čudu a musím se fakt učit háčkovat a nutně mu je udělat (se ovšem obávám, že s mým tempem by je dostal tak možná v lepším případě k maturitě, v horším k promoci či k odchodu do důchodu:-D, tak mu je raději ukazovat nebudu:-D). To je nádhera, co někdo háčkem dokáže!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak z těch šmoulů jsem taky zcela vykulená. Na něco takového vůbec nemám odvahu ani prstíky, ale o to víc obdivuji, když to někdo umí. hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko, tolik inspirace, já zas z toho nebudu spát, pořád si zakazuji večer brouzdat po internetu, hezký víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  11. Ovečky jsou nádherné, Krtek taky, ale šmoulové jsou bezkonkurenční, Jenda je miluje.

    OdpovědětVymazat
  12. Koukám, koukám - šmoulové prostě vedou. Mě taky dostali - no určitě nějaké umundím, nebo se alespoň pokusím. Krásný zbytek víkendu všem.

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, parádní inspirace:-) Strašně se mi líbí ty ovečky, hnedka jdu prozkoumat odkaz na tyhle super stránky:-)Krásný večer a neděli:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.