pondělí 23. ledna 2012

Srdíčkově

Krásný den přeji.
Míšo a Jani  moc vám děkuji za další krásné ocenění.
Když jsem dostala to předešlé, napadla mě otázka: Kde se vlastně ocenění a jeho pravidla rodí. Šla jsem tedy zpětně po jeho stopách. Začala jsem u Tiny, protože tam jsem ocenění zahlédla poprvé.A vždy jsem šla na blog, od kterého ocenění vzešlo. Dostala jsem se až na nějaký švédský blog - už nevím jaký. Dál jsem nepátrala, bylo to opravdu zdlouhavé.. 
U tohoto ocenění to vím - pochází od Míši . A u ní najdete i pravidla. Vlastně nenajdete, protože žádná nejsou. Můžete ho tudíž předat komu chcete.
A já si moc vážím toho, že patřím mezi vyvolené. Je to přeci naše ocenění - české.

A s radostí ho posílám dál.

Samozřejmě je spousta krásných blogů, které si ocenění jistě zaslouží. Snažila jsem se ocenit blogy, u kterých jsem ocenění zatím nenašla. Ale každý blog, který najdete po levé straně mých příspěvků je pro mě zajímavý. Pokaždé, když najdu nějaký nový, hned si ho přidávám - takže pokud jste našly svůj blog v mých oblíbených - je to moje malé soukromé ocenění pro vás.

A Míša mi vlastně odpověděla na otázku - Kde se ocenění rodí. Může se zrodit kdekoliv. Třeba i mé hlavě.

Přeji pohodový nový týden se spoustou nových nápadů.

Věra


12 komentářů:

  1. Taky jsem přemýšlela kde se ocenění rodí,ale já jsem nepátrala,je to přeci můj blog,tal mě napadlo porč neudělat vlastní?!Ode mne ho dostaly ho jen české blogy-to bylo mé poděkování vám,které mě tolik inspirijete!Krásně jsi to napsala!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, moc děkuju za tohle krásné ocenění, moc si ho vážím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, už jsem tu a ocenění si od Tebe ráda převezmu :o)Moc si ho od Tebe vážím a také si vážím každičké zprávičky od Tebe...Jsou totiž moc milé a psané srdíčkem...Děkuji! Jen jak bude chvilička volná, vložím na blog...Krásné dny plné radostí, Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Věrko,
    ty jsi detektiv koumálek. Chichííí. Děkuju za předání medaile :-D a samozřejmě gratuluju k Tvému ocenění.

    OdpovědětVymazat
  5. Věru děkujuuuuu mooooc :-)
    Když mi přišlo, tak jsem se jukla, kam ho ještě "stihnu" poslat a už mi toho moc nezbylo ... byla jsi už oceněná.
    Děkuju Ti moc, dělala jsi mi radost:-) přeji Ti krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
  6. VĚRUŠKO, MOC DĚKUJI.
    UDĚLALA JSI MI VELKOU RADOST.
    TĚŠÍM SE NA DALŠÍ VZÁJEMNÉ NÁVŠTĚVY.
    MĚJ PĚKNÝ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, moc ti gratuluji a velmi děkuji! Tvochu se stydím, když čtu tvé řádky, ocenění mám plnou náruč, jen nějak nestíhám!
    Měj se hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, moc grtuluji k ocenění:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Věruš, děkuji. Jsem ráda, že tě tu mám :-) Ahoj. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško také u mne máš ocenění. Daja

      Vymazat
  10. Ahoj Věruško.Moc ti děkuji za krásné ocenění,kterého si moc vážím.Přeji pohodovou neděli.Pavla

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško, moc děkuji za ocenění. a omlouvám se, že jsem sem dorazila až teď, nějak mi zdraví nedovolilo dřív. blahopřeji taky k oceněním, které se Vám (Ti?) jen hrnou.
    tohle ocenění je moc krásně graficky udělané a ráda bych si ho opravdu vystavila na kraj svého blogu, ale nějak na to nemůžu pořád přijít, jak se to dělá :)
    přeju krásné dny,
    Cal

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.