pátek 27. ledna 2012

Puntíky a šicí stroj

Jedenáct metrů látky a můj pomocník.
A další plánovaná proměna může začít. Tedy jen co se konečně rozhodnu, jak dlouhé závěsy mám střihnout. Aneb jak se říká - "dvakrát měř, jednou řež".
Už se těším, až bude hotovo a kuchyň získá nový vzhled. Dnes mi přišly nové záclony - jenže měřila jsem pouze jednou. A tudíž jsem je zas pěkně složila a musím objednat širší.
Včera jsem si trochu zautrácela v Bella rose - a teď jen doufám, že se mi vše podaří pěkně sladit.

Já jdu teď motat ruličky na velikonoční tvoření z papíru.
A Vám přeji pohodový víkend. 

Věra

4 komentáře:

  1. Věru, krásná látečka:-) Mám moc ráda tuhle barvičku v kombinaci s puntíkem nebo proužkem. Určitě se ti proměna moc povede:-) Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji motání, bez zádrhelů. Jo s tím měřením, to znám, je to někdy na "pepku":-D

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím, přeji ať se dílo podaří. Taky patřím ktěm, pro které bylo pořekadlo "dvakrát měř a jednou řež" vytvořeno... mám s měřením jednou bohaté zkušenosti :-))). Přeji krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  4. Júú, tak na tuhle proměnu kuchyně si počkám. Mám podobný vkus, tak jsem zvědavá. Ať jde dílo od ruky :-) Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.