středa 4. ledna 2012

Před a po ...

Krásný den milé blogerky. V dnešním příspěvku bych vám ráda ukázala první dokončenou proměnu našeho bydlení. Po té, co jsem brouzdala po netu a prohlížela si nádherné fotky bydlení, mi to prostě nedalo a začala jsem pomalu proměňovat náš byt.
Začala jsem s tou nejjednodušší místností - chodbou nad schodištěm, za které se vchází do všech ostatních místností.

A takto to vypadalo před ...
 Prvním úkolem byla obměna nábytku. Starou stěnu jsem přestěhovala do komory a koupila novou komodu.
A samozřejmě i změna závěsů. Nemohla jsem se tenkrát rozhodnout mezi 2 barvami - vínovou a hnědou se starorůžovou. A jako vždy mi pomohl můj pětiletý syn, který vybral za mě. Často se na něj obracím, aby mi pomohl s výběrem - je to můj malý estetický poradce.
 A vymalovat - jen pruh za komodou. To jsem si tedy dala, než se mi podařilo namíchat správný odstín. Nakonec se zadařilo. Na malbě jsou sice vydět trochu šmouhy, ale dekorace je zakryjí.
 Nové poličky - tohle jsem nechala na manželovi. A můžu nakupovat "blbinky".
 Tímto pohledem se mohu kochat nyní. Drobné maličkosti se budou obměňovat a dokupovat. Však to znáte, jak to my ženské máme.

Teď se pustím do kuchyně, ale to budou jen drobnosti. 
Kuchyňskou linku si nechám, tu nemám kam přestěhovat.

A ještě jedna fotečka. Pod schodištěm. 
Tuto fotku jste již možná některé viděli na MMB, je již staršího data. Ale stále se mi líbí.

Děkuji za čas, který jste strávili u mého blogu a těším se, že opět zavítáte.

Věra

6 komentářů:

  1. Věrko teda proměna je dokonalá!Moc se mi líbí!
    Krásný den:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věrko, proměna se Ti moc povedla.
    Hezké odpoledne
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Téééda Věru, klobouk dolů, jsi šikula, povedená proměna!!! Tleskám Ti ! S kuchyní bych sama začala taky, jen není prostor a čas a už bych toho prý chtěla moc, toužím po vyzděné a vrchní díly jen z poliček, no bohužel jen sen... fandím Ti, těším se na další foto !

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, to je tedy obrovská změna! Můžeš být spokojená! Moc se mi líbí ten dvojaký závěs a fotky s kamením :o)
    Moc zdravím a těším se na kuchyňskou změnu!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. No to je nádherná proměna!! Moc ráda budu u dalších změn, i kdyby to byly drobnosti, inspirace není nikdy dost:o)) Mooooc hezký blog, fandím Vám!!:o))) Marcela, c.ram@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko krása,ta předsíňka je úžasná!P.S.nejsi sama,kdo obnovuje..:-)Michaela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.