sobota 21. ledna 2012

Ocenění

Dnes mě čekalo v mé emailové poště překvapení. Deniska mi zanechala vzkaz. A jaký .... asi hodně podobný, jaký obdrželo již několik blogerek. Udělila mi toto ocenění a udělala mi tak obr radost. 


A já mám tu čest, poslat ocenění dál.

Jak tak koukám na levou stranu mého blogu, spousta šikulek již oceněných bylo. Takže jsem chvíli přemýšlela a nakonec vybrala těchto 5 blogů.


A jistě bych vybrala spoustu dalších, ale pravidla jsou pravidla ...

A jaká vlastně jsou ta pravidla pro udělení ocenění?
- nechej odkaz na svém blogu, na osobu, která Ti ocenění udělila ...
- vyber 5 blogů, které chceš ocenit ...
- tyto blogy nesmí mít víc jak 200 členů - čtenářů ...
- svým nominovaným blogům zanech zprávu,aby věděli, že je chceš  ocenit ...
- potom vyvěs ocenění na svém blogu ...


Mějte krásný víkend ... Věra



6 komentářů:

  1. Blahopřeji k ocenění!!!
    Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Věru, gratuluji!
    Užij si večer! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, gratuluji. Ráda k Tobě chodím na návštěvu a Tvůj blog si to zaslouží.
    Zároveň děkuji za ocenění. Pa. Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkujůůůů:-)za ocenění!Skákala jsem dva metry vysoko.
    A doma si ťukali všichni na čelo,bo si mysleli,že se jim matka zbláznila:-)Hezké dny přeje Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko i mne něco máš,mrkni:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  6. Verko, gratuluji k oceneni a zaroven dekuji za oceneni meho blogu. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.